کد خبر ۲۵۱۶۱ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
ظهر امروز انجام شد

بازدید استاندار قم از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه

استاندار قم از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه بازدید کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات این واحدها قرار گیرد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم ظهر امروز از واحدهای صنعتی شهرک شکوهیه و کارخانجات صنعتی ساینا شیمی بهشت بازدید کرد.

سید حسن رضوی، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم، احمد ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم و امیر هوشنگ طیبی‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به همراه جمعی از مدیران استانی در این بازدید حضور داشتند.

صالحی‌منش در ابتدای این بازدید با تاکید بر اینکه دولت برای بخش صنعت اهمیت ویژه‌ای قائل شده است، تصریح کرد: استانداری قم با همکاری بانک‌ها و دیگر ظرفیت‌های مالی استان قم بخش صنعت را یاری کرده و درآمدهای استان، آمار اشتغال و سرمایه در گردش کارخانجات صنعتی را افزایش می‌دهد.

وی اضافه کرد: مسئولان ملی باید نگاه ملی به استان قم داشته باشند تا بتوانیم ظرفیت‌های ویژه این استان را تقویت کرده و قم را به جایگاه بین‌المللی‌ برسانیم.

همچنین علی‌اکبر رضوانی، مدیرعامل کارخانجات صنعتی ساینا شیمی طی سخنانی با بیان اینکه این شرکت برای تحقق شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»‌ از ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند، گفت: رهبر انقلاب اسلامی به عنوان هدایت‌گر جامعه اسلامی بر تحقق شعار سال تاکید دارند، به همین علت جامعه تولیدکنندگان و کارخانجات‌ صنعتی به عنوان بخشی از مردم همدلی خود را با دولت تقویت می‌کنند، اما این رابطه باید دو طرفه باشد.

وی ادامه داد: حضور استاندار قم در این شرکت نشان از توجه دولت تدبیر و امید به بخش صنعت و افزایش همدلی میان مردم و دولت است، امیدواریم با انجام هماهنگی‌های بیشتر با دستگاه‌های اجرایی استان قم بتوانیم برای تقویت چرخه صنعت گام‌های مناسبی برداریم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com