کد خبر ۲۵۳۰۶ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
با حضور جمعی از مسئولان استانی؛

دکتر حسنی به عنوان رییس جديد اورژانس قم معرفی شد / باقری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان قم شد

مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ظهر امروز با حضور رضا سیار فرماندار قم و جمعی از مسئولان استانی در تالار امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی قم انجام شد.

به گزارش قم نا ، در این مراسم که یونس عالی‌پور معاون استاندار، ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی، محسن اروجی مدیرکل بحران استانداری، سرهنگ اردشیر جمشیدی‌راد رئیس پلیس راه استان، محمد گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، عباس جعفری مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری و جمعی دیگر از مسئولان استان قم حضور داشتند، دکتر محمدرضا مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم طی حکمی دکتر محمدرضا حسنی را به عنوان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم منصوب و از زحمات 5 سال اخیر دکتر محمدجواد باقری تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم لوح‌های یادبودی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش استاندار قم، دکتر ایرانی‌خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، اروجی مدیر کل بحران استانداری، سرهنگ جمشیدی‌راد رییس پلیس راه استان، جمالی مدير کل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان، گلفشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، بسیج جامعه پزشکی، دکتر مظفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از پرسنل اورژانس115 قم به دکتر مظفری اهدا و از تلاش‌هاي وي تقدير شد.

همچنین دکتر محمدجواد باقری رئیس سابق مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در مراسمی با حضور رضا سیار فرماندار، دکتر ایرانی‌خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی، یونس عالی‌پور معاون استاندار و تعداد زیادی از مسئولان استان قم به عنوان مدیر مرکز بهداشت شهرستان قم معرفی شد.

دکتر مرتضی آقاحسنی رییس مرکز بهداشت استان قم در این مراسم با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر باقری به عنوان مدیر مرکز بهداشت شهرستان قم اظهار کرد: بیش از 6 ماه بود رئیس مرکز بهداشت شهرستان نداشتیم و به همین دلیل بنده در این سمت فعالیت داشتم اما اکنون دکتر باقری که یکی از مدیران توانمند دانشگاه علوم پزشکی قم است و تغییر و تحولات زیادی در مرکز اورژانس115 قم به وجود آوردند را به این سمت منصوب کردیم.

در حکم سرپرستی مرکز بهداشت شهرستان قم خطاب به دکتر باقری آمده است:

 نظر به تعهد، شایستگی و حسن سابقه جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان قم تعیین می‌گردید تا با استفاده از تجربیات مدیریتی و رعایت موازین شرعی و قانونی انجام وظیفه نمایید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com