کد خبر ۲۵۲۰۹ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
همزمان با روز ارتش صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قرنی و 700 شهید استان قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قرنی و 700 شهید استان در روز ارتش خبر داد.

به گزارش قم نا ، احمد حسینی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله محمد سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با بیان اینکه ارتش در زمان پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس خدمات شایسته‌ای داشته است، اظهار داشت: فعالیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران غیر قابل انکار است.

به گفته وی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با دیگر ارتش‌های جهان قابل مقایسه نیست که این امر به برکت نظام ولایی است که در زمان پیش از انقلاب 40 هزار مستشار در ارتش حضور داشتند و امروز افراد ولایی و حامی کشور در ارتش حضور دارند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز جزء مقتدرترین ارتش‌های جهان است، گفت: با توجه به آمار‌ها امروز مرزهای جغرافیایی ایران جزء امن‌ترین مرزهای جهان است.

حسینی تصریح کرد: در استان قم نیز نیروهای ارتش با همدلی و هم‌زبانی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز نیز همچنان نیروهای ارتش استان به عنوان حامیان انقلاب و رهبری شناخته می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز ارتش، گفت: برای گرامیداشت روز ارتش ستادی در استانداری تشکیل شده است که یکی از برنامه‌های این ستاد گرامیداشت شهید سپهبد قرنی و 700 شهید استان است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com