کد خبر ۲۵۲۵۷ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
مدیرکل کمیته امداد قم :

کلاس‌های توانمندی اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد در قم برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد قم گفت: در راستای تلاش برای استقلال مادی مددجویان در سال گذشته بیش از ۱۲۵۰ شغل ایجاد شده است که ۴۰۵۰ نفر از مددجویان نیز در راستای توانمندی اشتغال از کلاس‌های آموزشی کمیته امداد استفاده کردند.

به گزارش قم نا ، عبداله جلالی بااشاره به تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ارائه خدمات مشاوره به مددجویان اظهار داشت: در راستای حمایت از مددجویان به آن‌ها در چندین مرکز مشاوره تحصیلی و ازدواج ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم با بیان تلاش برای خودکفایی مددجویان افزود: در راستای تلاش برای استقلال مادی مددجویان در سال گذشته بیش از 1250 شغل ایجاد شده که 4050 نفر از مددجویان نیز در راستای توانمندی اشتغال از کلاس‌های آموزشی کمیته امداد (ره) استفاده کردند.

وی بااشاره به تلاش برای کاهش وابستگی افراد به حمایت‌های مادی کمیته امداد تصریح کرد: به منظور جلوگیری از وابستگی افراد سالانه ده درصد از این افراد از چرخه حمایتی خارج می‌شوند و درصورت وجود افراد دارای اولویت آن‌ها جایگزین می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد قم گفت: درحال حاضر بیش از هزار دانشجو و 4هزار و 200 دانش آموز قمی از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده می‌کنند.

جلالی با اشاره به جامعه آماری نخبگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بیش از 80 نفر از جامعه آماری دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که به بیش ار 4200 نفر می‌رسند در زمینه‌های حفظ قرآن و تحصیل دارای رتبه‌های بالایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم عنوان کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح ارائه مشاوره برای ازدواج زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار گرفته است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com