کد خبر ۲۵۲۸۰ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹
غروی در تشریح جزئیات حضور وزیر کشور درجمع جامعه مدرسین

تاکید رحمانی فضلی برعزل مدیرانی که جهت‌گیری انتخاباتی دارند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رحمانی فضلی تاکید کرد که وزارت کشور خواستار برگزاری انتخاباتی قانونی و پرشور است و احیانا اگر ببیند مسئولی جهت‌گیری و یا قصد ورود به انتخابات را دارد تا مرحله عزلش هم پیش خواهد رفت.

به گزارش قم نا به نقل از خبرگزاری دانشجو ، حجت‌الاسلام سید محمد غروی  درباره جزئیات شورای مرکزی جلسه جامعه مدرسین که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: جلسه هفته گذشته جامعه مدرسین به ریاست آیت‌الله یزدی و با حضور وزیر کشور، معاونین وی و استاندار قم برگزار شد، جامعه مدرسین چندی پیش جلسه دیگری با وزیر کشور داشت که در آن جلسه به دلیل کمیود وقت اعضا نتوانستند سوالات خود را مطرح کنند این جلسه پیرو آن برگزار شد.

 عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: وزیر کشور در این نشست بر ضرورت همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت تاکید کرد و گفت که در شرایط کنونی باید پیوند میان ملت و دولت مستحکم‌تر از گذشته شود.

وی تصریح کرد: وزیر کشور درباره برخی انتصابات نیز توضیح داد و گفت که اطلاع‌رسانی دقیق در این باره صورت نگرفته بود چرا که آن نصب و انتصابات مشکل خاصی نداشته است.

غروی به بخش‌های دیگری از توضیحات وزیر کشور اشاره کرد و ادامه داد: رحمانی فضلی تاکید کرد که وزارت کشور خواستار برگزاری انتخاباتی قانونی و پرشور است و احیانا اگر ببیند مسئولی جهت‌گیری و یا قصد ورود به انتخابات را دارد تا مرحله عزلش هم پیش خواهد رفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com