کد خبر ۲۵۳۵۳ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
در گفتگو با قم نا مطرح شد؛

قاتل فراری منطقه پردیسان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان قم قاتل فراری که در منطقه پردیسان قم اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده بود دستگیر شد.

به گزارش قم نا، چندي پيش شايعاتي مبني بر قتل يك زن در شهرك پرديسان منتشر شد كه اين خبر بلافاصله در سراسر شهر منتشر شد و ابهامي براي ديگران به وجود آورد.

برخي مي‌گفتند كه اين قتل خودكشي بوده، برخي شايعه مي‌كردند كه اين قتل به دست يك فرد صورت گرفته و بسياري شايعات ديگر از اين دست كه مشكلاتي را به وجود آورده بود.

سرهنگ مهدي قدمي در گفتگو با قم نا گفت: پس از انتشار خبر قتل خانمي در پرديسان، پليس آگاهي قم به سرعت وارد عرصه شد و عامل اصلي قتل را شناسايي و دستگير كرد.

وي هر گونه شايعه مربوط به ارتباط قتل با مسائل خانوادگي و سرقت را رد كرد و گفت: اين يك قتل بين دو نفر بوده كه از قبل همديگر را مي‌شناخته و با هم رابطه داشته‌اند و به هيچ عنوان شايعاتي كه در اين خصوص مطرح مي‌شود صحت ندارد.

رئيس پليس آگاهي قم ضمن تاكيد بر امنيت همه جانبه منطقه پرديسان گفت: ما بخش‌هاي انتظامي و اطلاعاتي خود را در اين منطقه مستقر كرده‌ايم و اجازه هر گونه اقدام بر عليه نظم عمومي شهر را نخواهيم داد.

سرهنگ قدمي بيان داشت: هم قاتل و هم خانم مقتول ساكن قم نبودند و تنها در منزلي در منطقه پرديسان مستقر شده بودند كه پس از بحث لفظي اين خانم به قتل مي‌رسد.

وي بيان داشت: مردم قم مطمئن باشند كه امنيت كامل در همه جاي شهر به ويژه شهرك پرديسان وجود دارد و همه گفته‌ها شايعه بوده و صحت ندارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com