کد خبر ۲۵۴۲۲ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۷
فرمانده سپاه استان قم عنوان کرد؛

سپاه توانسته پیام انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند/برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان در قم

سردار مهدوی با بیان اینکه اردوهای جهادی یکی از فعالیت‌های سپاه در راستای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی میان جوانان است گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم استان قم به مناطق عملیاتی اعزام شدند و از آن جا بازدید کردند.

به گزارش قم نا ، سردار مهدی مهدوی‌نژاد ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت سال روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع آموزش بسیجیان شهید آیت الله سعیدی سپاه قم برگزار شد، اظهار کرد: هرچه از انقلاب اسلامی می‌گذرد سپاه پویا‌تر و مستحکم تر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه قم افزود: سپاه پاسداران امروز چون برگه‌های زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و توانسته تا پیام انقلاب اسلامی را به خوبی به جهانیان برساند.

سردار مهدوی‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران در زمینه مقابله با جنگ نرم دشمن بیان کرد: دشمنان پس از ناتوانی در زمینه حمله نظامی به کشورمان تهاجم فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند که مجموعه سپاه در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های زیر بنایی سپاه در کشور عنوان کرد: پس از حمله دشمن به کشورمان و مشکلاتی که ایجاد شد سپاه پاسداران به خوبی وارد عمل شد و با سازندگی‌هایی که در کشور انجام داد آثار به جای مانده از جنگ را از بین برد.

http://basijnews.ir/files/fa/news/1394/1/31/35940_522.jpg
فرمانده سپاه قم تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در این 36 سال فتنه‌های زیادی در کشور ما ایجاد شد که مجموعه سپاه با بصیرت کافی توانست در برابر این فتنه‌ها ایستادگی کند و در راستای دفاع از انقلاب اسلامی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

سردار مهدوی‌نژاد اظهارداشت: سپاه پاسداران امروز در جهت نگهبانی و حفاظت از دستاوردهای انقلااب اسلامی ایفای نقش و انجام وظیفه می‌کند و هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه در سال روز میلاد امام حسین (ع) بیان کرد: سوم شعبان که میلاد امام حسین (ع) و روز سپاه نامگذاری شده است و سپاه پاسداران در این روز برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) عنوان کرد: سپاه در عر صه‌ها و ماموریت‌های مختلف به ایفای نقش می‌پردازد، در عرصه سازندگی اردوهای جهادی را برگزار می‌کنیم و در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های محصولات اقتصاد مقاومتی را در سال گذشته برگزار کردیم.

مهدوی نژاد با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران قم در سال گذشته تصریح کرد: برگزاری رزمایش گردان‌های بسیج را در سال گذشته و در راستای دفاع امنیتی برگزار کردیم.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی میان نسل جوان اظهار داشت: مجموعه سپاه قم برنامه‌های خوبی برای جوانان برگزار می‌کند که در بسیج و شجره طیبه معنویت افزایی و بصیرت افزایی را در دستور کار خویش داریم.

فرمانده سپاه قم بیان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در حوزه‌های بسیج و برگزاری نمایشگاه یادیاران که در راستای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام شد از دیگر اقدامات سپاه در سال گذشته بود.

سردار مهدوی‌نژاد با بیان اینکه اردوهای جهادی یکی از فعالیت‌های سپاه در راستای ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی میان جوانان است عنوان کرد: از تاریخ 15 فروردین 93 الی 14 فروردین 94 بیش از 18 هزار نفر از مردم استان قم به مناطق عملیاتی اعزام شدند که 6 هزاردانش آموز، 4 هزار دانشجو و 8 هزار نفر دیگر شامل اقشار مختلف مردم بودند.

وی تصریح کرد: یکی از اصولی که مردم و نیروهای مسلح بتوانند در عرصه‌های مختلف به موفقیت برسند وحدت ملت است، هم دلی و وحدت ملت ما را از گردنه‌های انقلاب اسلامی عبور داده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) اظهار با اشاره به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت:‌‌ همان طور که سپاهیان و بسیجیان در عرصه‌های مختلف در راستای وحدت در کشور تلاش می‌کنند در سال جدید هم دوشادوش دولت و همدل با ملت ایران به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

سردار مهدوی‌نژاد گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که با مسائلی همچون تحریم بر ما غلبه کنند که ما وظیفه داریم با اقدامات و فعالیت‌های مناسب تهدید‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح بر پایه ایمان، تبعیت از ولایت و جوهره دینی توانسته کشور را از شرایط سخت عبور دهد و در راستای منویات مقام معظم رهبری به فعالیت‌های خویش ادامه دهد.

فرمانده سپاه قم عنوان کرد: روزهای 10 و 11 اردیبهشت 28گردان شامل گردان های بیت المقدس و کوثر رزمایش صبح گاهی خود را برگزار می‌کنند و رزمایش خواهران نیز روز 17 اردیبشهت ماه برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com