کد خبر ۲۵۲۷۸ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
سردار مهدوی نژاد :

نگاهی ارزشی باید بر محیط های دانشگاهی حاکم باشد

در دیدار رؤسای دانشگاه های پیام نور و آزاد قم با سردار مهدوی نژاد مطرح شد:اگر تفکر انقلابی و بسیجی در همه عرصه ها به ویژه در عرصه های علمی جاری و ساری گردد، به طور قطع انتظارات مقام معظم رهبری از دانشگاه و دانشجویان تحقق خواهد یافت.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار مهدوی نژاد در دیدار آقایوسفی، رئیس دانشگاه پیام نور استان قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم، اظهار کرد: بسیج معجزه بزرگ الهی است که بر قلب نورانی امام خمینی(ره) نازل گردید و ثمرات و برکات آن در عرصه های داخی و بین مللی به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: اگر تفکر انقلابی و بسیجی در همه عرصه ها به ویژه در عرصه های علمی جاری و ساری گردد، به طور قطع انتظارات مقام معظم رهبری از دانشگاه و دانشجویان تحقق خواهد یافت.

فرمانده سپاه استان قم نیز ابراز کرد: نگاه ارزشی و انقلابی مجموعه مدیریتی و اساتید دانشگاه ها میتواند بر محیط دانشگاه و بویژه دانشجویان اثر گذار باشد.

سردار مهدوی نژاد نیز در دیدار دکتر کسرائی، رئیس و شورای مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی است که با انقلاب متولد شده و همگام با انقلاب رشد کرده و آثار وبرکات فراوانی داشته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می تواند همطراز با انقلاب در مسیر رشد و توسعه علمی کشور بیش از گذشته اثر گذار باشد.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی وبسیجی می تواند در مسیر توسعه و جهاد علمی به کمک دانشگاه ها بیاید، تصریح کرد: انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری مسیر روشنی برای رسیدن به قله برای دانشگاهیان ترسیم نموده است.

گفتنی است در این دیدار ها که در محل ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، توانا، مسئول ناحیه بسیج دانشجوئی استان قم و حجت الاسلام علیزاده، جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم نیز حضور داشتند

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com