کد خبر ۲۵۴۲۸ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۹
فرمانده سپاه قم خبر داد

برگزاری صبحگاه مشترک با حضور 28 گردان رزمی

فرمانده سپاه استان قم از برگزاری صبحگاه مشترک این نهاد با حضور 28 گردان رزمی همزمان با 10 اردیبهشت‌ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش قم نا ، سردار مهدی مهدوی‌نژاد طی نشست خبری که عصر امروز در سالن جلسات مرکز آموزش بسیج آیت‌الله سعیدی برگزار شد، با اشاره به اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف نقش ویژه‌ای ایفا کرده است، اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی،‌ ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و همکاری در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم بخشی از فعالیت‌های سپاه استان قم در سال گذشته بود.

وی اضافه کرد: سپاه استان قم در سال 93 حراست و تامین امنیت برنامه‌ها و کنگره‌های ملی، حضور در رزمایش‌های ملی، تامین امنیت روسای قوا در سفرهای استانی، تقویت حلقه‌های تربیتی صالحین، تجهیز بیمارستان علی بن ابیطالب (ع)، استفاده از ظرفیت اردوهای جهادی و حضور 18 هزار نفر در راهیان نور را در دستور کار خود قرار داد و توانست این برنامه‌ها را به بهترین صورت اجرا کند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب اسلامی سال 94 را با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام‌گذاری کرده‌اند، اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای ایران داشته است و در سال جاری مردم و مسئولان از ظرفیت‌های مختلف خود برای تحقق دستور رهبری استفاده می‌کنند.

وی از بسیج به عنوان نهاد مردمی که فرمان رهبری را در اولویت کار خود قرار می‌دهد، یاد کرد و ادامه داد: بسیجیان در سال جاری برای تحقق شعار سال اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

مهدوی‌نژاد از فعالیت دشمنان برای به زانو درآوردن ایران اسلامی یاد کرد و گفت: دشمنان در تلاش هستند که از برخی حاشیه‌های داخلی کشور به عنوان یک تهدید استفاده کنند به همین علت، مردم و مسئولان باید به یکپارچگی و اتحاد توجه بیشتر داشته باشند تا بتوانند تهدیدها را به یک فرصت تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی مردم و مسئولان در مسائل کلی با یکدیگر اتفاق نظر دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به سه رکن اساسی ایمان، وحدت و تبعیت مردم از رهبری اعتقاد دارند و با توجه به این اعتقاد برای سربلندی نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط با آمادگی نظامی نیرهای مسلح تصریح کرد: صبحگاه مشترک باشکوه سپاه استان قم با حضور بیش از 28 گردان رزمی عاشورا، الی بیت‌المقدس و کوثر همزمان با 10 اردیبهشت‌ ماه سال جاری و رزمایش گردان‌های برادران در 10 و 11 اردیبهشت‌ ماه سال جاری و همچنین رزمایش گردان خواهران در 17 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com