کد خبر ۲۹۷۹۵ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷
فرمانده سپاه استان قم:

انعکاس تفکر بسیج تحقق تمدن اسلامی را به دنبال دارد

فرمانده سپاه استان قم گفت: انعکاس تفکر بسیج در جوامع مختلف، تحقق تمدن اسلامی را به دنبال خواهد داشت، چراکه تفکر بسیج نشأت گرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش قم نا ، سردار مهدی مهدوی‌نژاد سه‌شنبه شب در همایش روز قشر بسیج که در سالن همایش ساختمان اداری اصناف استان قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی تاثیرگذار هستند، بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی به عنوان دیده‌بان و هدایت‌گر نظام اسلامی راهکارهای اساسی را برای رفع مشکلات اقتصادی به مردم ارائه کرده‌اند اما اجرایی کردن این راهکارها بر عهده ملت است.

وی اضافه کرد: بسیجیان رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی را برای خود اولویت دانسته و برای تحقق دستورات ایشان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه جایگاه مشخصی دارد، تصریح کرد: اصناف و کسبه بازار نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پویایی نظام اسلامی داشته‌اند و اکنون با تکیه بر آرمان‌های امام و انقلاب در راه خود ثابت قدم خواهند ماند.

وی از بسیج به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ترویج روحیه بسیجی در جامعه اسلامی می‌تواند در مشارکت اقشار مختلف جامعه برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد.

مهدوی‌نژاد به شرایط کنونی برخی از کشورهای اسلامی اشاره و ابراز کرد: انعکاس تفکر بسیج در جوامع مختلف تحقق تمدن اسلامی را به دنبال خواهد داشت، چراکه تفکر بسیج نشأت گرفته از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

منبع :فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com