کد خبر ۲۵۴۵۸ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
ابوالقاسم عروجی اظهار داشت:

تجربه کار با شمسایی عامل پیوستن من به تأسیسات دریایی بود

بازیکن ملی پوش تیم ماهان تندیس قم با تاکید بر قانونی بودن قرارداد جدیدش با تأسیسات دریایی گفت: تجربه کار با وحید شمسایی، عامل جدایی من از ماهان تندیس و پیوستن به تأسیسات دریایی بود.

 به گزارش قم نا به نقل از مهر،با وجود اینکه علاقه زیادی به حضور در ترکیب نمانده قم در لیگ بر‌تر فوتسال و هواداران خونگرم قمی داشتم اما تصمیم گرفتم در فصل جدید در تیم دیگری به فوتسال خود ادامه دهم.

وی افزود: در جدایی من دلایل زیادی نقش داشت و علاوه بر شرایط موجود در ماهان در فصل گذشته، تصمیم گرفتن به تیمی بروم که شانس حضور در جام باشگاه‌های آسیا را پیدا کنم و این تیم نیز در فاصله کمی با قم قرار داشته باشد.

بازیکن ملی پوش ماهان تندیس قم گفت: علاوه بر این مسائل، تجربه کار با وحید شمسایی، عامل جدایی من از ماهان تندیس بود و به همین دلیل قراردادی به مدت ۲ سال با تأسیسات دریایی بسته‌ام که البته ادامه فعالیتم با تأسیسات دریایی در سال دوم، مشروط است.

عروجی بیان داشت: قرارداد ما با پایان فصل اخیر لیگ بر‌تر فوتسال پایان یافته و برای قرارداد بستن با تأسیسات دریایی نیازی به دریافت رضایت نامه نداشتم البته در قراردادم، تاریخ پایان قرارداد ۵ شهریور درج شده اما ملاک پایان قرارداد، پایان فصل فوتسال است.

وی عنوان کرد: در مدتی که در قم به فوتسال مشغول بودم از سوی اهالی فوتسال و تماشاگران پرشور قمی حمایت شدم و بخش اعظم موفقیت‌هایی که کسب کردم متعلق به هوادارانی است که مشوق من بودند و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای آن‌ها در مسابقات باشگاه‌های آسیا باشم.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم تصریح کرد: به هر حال قرار نبود که تا آخر عمر فوتسال خود را در قم ادامه دهم و غیر از تأسیسات دریایی، پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها نیز به من شد اما با بررسی تمام شرایط، تاسیسات دریایی را انتخاب کردم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com