کد خبر ۳۸۷۷۶ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
در هفته نهم لیگ برتر فوتسال

قاضی جدال یاران حیدریان و شمسایی در قم معرفی شد

تیم قضاوت کننده مسابقه حساس تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگا‌های کشور مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،همواره در مسابقات نماینده فوتسال قم با تیم‌هایی که وحید شمسایی در آن بازی می‌کند اتفاقات حاشیه‌ای زیادی رخ داده و این موضوع موجب شده تا بازی حتی از شرایط عادی خود خارج شده و به جای یک مسابقه فوتسال به یک میدان جنگ و درگیری تبدیل شود.

نمونه این اتفاقات را از مسابقه تیم‌های ارم‌کیش قم و ماهان اصفهان در سال 1387، رویارویی ماهان‌تندیس قم با دبیری تبریز در سال 1392 و چند بازی دیگر بین تیم‌های قمی و تیم‌هایی که شمسایی در آنها بازی کرده نام برد، بازی‌هایی که به جنجال و حاشیه کشیده شده است.

بر همین اساس کمیته داوران سعی کرده یک تیم داوری با تجربه را برای قضاوت دیدار حساس تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران در هفته نهم از نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نظر بگیرد تا این دیدار بدون مشکل به انجام برسد.

با توجه به اینکه دیدارهای رفت و برگشت فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم و تهران به نفع تیم تاسیسات دریایی تهران به پایان رسیده، امروز در نهمین هفته هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال در سال 1395، فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم با انگیزه انتقام برابر شاگردان وحید شمسایی قرار می‌گیرند.

به ویژه اینکه مسابقه برگشت دو تیم در لیگ هفدهم در تهران با چند حاشیه و اشتباه داوری نیز همراه بود و آن بازی در شرایطی که می‌توانست به نفع نماینده قم تمام شود و حتی در مقطعی از زمان‌های مسابقه بازی به تساوی پنج بر پنج هم کشیده شد، در نهایت با اخراج ناصر اطمینان بازیکن کلیدی تیم یاسین‌پیشرو و اجبار نماینده قم به بازی با یک مهره کمتر، هفت بر پنج به نفع تیم تاسیسات دریایی تهران تمام شد.

تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران در حال حاضر فاصله‌ای دو امتیازی در جدول رده‌بندی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارند و بر همین اساس مسابقه آنها از هفته نهم لیگ برتر در تلاش دو تیم برای عقب نماندن از مدعیانی همچون گیتی‌پسند اصفهان، حفاری اهواز و مس سونگون حساسیت بالایی دارد.

کمیته داوران امروز اسامی داوران قضاوت کننده در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در حالی معرفی کرد که محمود نصیرلو یکی از داوران با تجربه فوتسال ایران داور اول مسابقه یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران است، ضمن اینکه علی مرادیان به عنوان داور دوم، حمیدرضا قدسی‌راغب به عنوان داور ذخیره و مصطفی زینی   به عنوان داور وقت‌نگهدار در تیم قضاوت کننده این دیدار حضور دارند و البته ناظر بازی جواد فهیمی‌راد است.

آخرین بار که نماینده فوتسال قم در لیگ برتر موفق به شکست دادن تیم تاسیسات دریایی تهران شده به دوره شانزدهم لیگ برتر فوتسال در سال 1393 باز می‌گردد که تیم ماهان‌تندیس توانست در تهران شاگردان وحید شمسایی را شکست بدهد اما یاسین‌پیشرو در هر دو بازی رفت و برگشت فصل 94 به این تیم باخته است و بازی امروز جنبه انتقامی نیز دارد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com