کد خبر ۲۵۴۶۱ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳

نفرات برتر نخستین مرحله مسابقات پرش با اسب قم معرفی شدند

رئیس هیئت سوارکاری استان قم از مشخص شدن نفرات اول تا سوم نخستین مرحله مسابقات پرش با اسب قهرمانی قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از فارس،استقبال بسیار خوبی از رقابت‌های هفته نخست پرش با اسب قهرمانی استان قم صورت گرفته بود و این اتفاق مهم انگیزه تمام تلاشگران هیئت سوارکاری استان قم را برای کار و تلاش بیشتر به منظور توسعه این رشته بیشتر کرد.

وی ادامه داد: با استفاده از تجربیات سال گذشته برگزاری مسابقات پرش با اسب و سوارکاری قهرمانی استان قم و همچنین تربیت نسل جوان و آینده‌دار این رشته، امسال قصد داریم رقابت‌هایی با کیفیت بهتر و بالاتر در این رشته در سطح استان قم برگزار کنیم.

رئیس هیئت سوارکاری استان قم افزود: سوارکاری رشته‌ای بسیار جذاب و مفرح است و به تمام علاقه‌مندان به ورزش توصیه می‌کنیم که هر زمان فرصت داشتند حتما به این رشته ورزشی پرداخته یا حداقل اوقات فراغت خود را با تماشای مسابقات این رشته پر کنند.

وی با اشاره به برگزاری هفته نخست از فصل جدید مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان قم اضافه کرد: این مرحله از مسابقات با استقبال بسیار خوبی از سوی ورزشکاران پرش با اسب قم مواجه شده بود و در نهایت نفرات برتر رده‌های مختلف مشخص شدند.

کاظمی یادآور شد: مسابقات هفته نخست از دوره جدید پیکارهای پرش با اسب قهرمانی قم طبق تقویم ورزشی هیئت سوارکاری استان قم در بخش آقایان به انجام رسید و در این رقابت‌ها شاهد حضور 24 چابک‌سوار از باشگاه‌های سراسر استان بودیم و مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.

وی عنوان کرد:‌ این دوره از مسابقات در رده اسب و سوار مبتدی با حضور 12 شرکت کننده و در رده D1 برگزار شد در حالی که 12 چابک‌سوار برای کسب مقام‌های برتر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت سوارکاری استان قم اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت، مسابقات پرش با اسب استان در 15 هفته متوالی برگزار خواهد شد و نسبت به برنامه ارائه شده هیئت سوارکاری قم در سال 1393 در سال جاری تعداد مسابقات 5 هفته بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های هفته نخست این دوره از مسابقات به میزبانی باشگاه سوارکاری چابک برگزار شد، افزود: نفرات برتر هفته اول مسابقات پرش با اسب استان قم مطابق مقررات ملی فدراسیون سوارکاری کشورمان در رده‌بندی قرار گرفتند.

کاظمی ابراز کرد: در رده اسب و سوار مبتدی متاسفانه هیچ یک از شرکت کنندگان موفق به طی مسیر بدون خطا نشدند و در رده D1 آزاد، یزدان احمدزاده با اسب کلاریسا از باشگاه چابک مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را کسب کرد در حالی که علیرضا علیرضایی با اسب سندباد از باشگاه چابک مقام دوم و محمدحسین مومن‌زاده از باشگاه ماهان با اسب فتوگراف به مقام سوم رسیدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com