کد خبر ۳۴۵۰۲ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
هفته یازدهم فوتبال باشگاه‌های قم

اتحاد در لیگ برتر فوتبال قم قهرمان شد

تیم فوتبال اتحاد با کسب دهمین پیروزی خود در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم جشن قهرمانی گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در حالی که از رقابت 14 هفته‌ای هشت تیم حاضر در مسابقات فصل 1394 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم سه هفته دیگر باقی مانده، دیدارهای هفته یازدهم امروز برگزار شد و سند قهرمانی تیم‌اتحاد را رسما امضا کرد.

در این بازی تیم اتحاد قم جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و در پایان 90 دقیقه توانست حریف پرآوازه خود را با نتیجه جالب توجه 6 بر 2 شکست داده و در فاصله سه هفته به پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قهرمانی خود را قطعی کند.

گل‌های تیم فوتبال اتحاد قم را در این بازی جذاب و تماشایی، مهدی جلیزی، محمد عرب‌خراسانی هر کدام دو بار، محمدحسن حسینی و حسن عطایی به ثمر رساندند در حالی که نیمه نخست این بازی با حساب دو بر یک به سود تیم اتحاد قم تمام شده بود.

در این دیدار حساس محمد کعبی، اصغر مولایی، محمد کریم‌زاده، حسین جعفری، احمد صفری، حسین اصغری، علی عالمی، ابوالفضل فتح‌اللهی، حسن عطایی، محمدحسن حسینی، مهدی حسن‌زاده، حسین تامرادی، محمد عرب‌خراسانی، حسین ملکی، حبیب سعادتی، مسعود اسدی، موسی ابراهیم‌پور، مهدی جلیزی، حسین جعفری و عین‌الله نعمتی در لیست تیم اتحاد قم بودند.

اتحاد قم در فاصله سه هفته به پایان بازی‌های فصل 1394 لیگ برتر باشگاه‌های استان قم با 10 پیروزی، یک تساوی، 34 گل زده، چهار گل خورده و 31 امتیاز به عنوان تنها تیم بدون باخت این فصل، قهرمانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم را جشن گرفت.

علاوه بر دیدار اتحاد و استقلال که با برتری 6 بر دو به سود اتحاد به پایان رسید، در سه بازی دیگر این هفته امروز سهیل انتهای جدولی با نتیجه دو بر یک از سد تیم رده دومی سفیر عبور کرد تا با این نتیجه قهرمانی تیم اتحاد در لیگ برتر قم قطعی شود و سفیر تمام امید خود را برای قهرمانی از دست بدهد.

بازی تیم‌های هنگ با پناه‌آفرین در پایان 90 دقیقه رقابت دو تیم یک بر یک مساوی شد و تیم هما قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم نیز در مصاف با تیم رده هفتم جدول یعنی آبادگران با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد.

بدین‌ترتیب فوتبالیست‌های تیم اتحاد که از آغاز لیگ امسال با توجه به حمایت‌های کرمانی مدیر مرکز چشم‌پزشکی فوق تخصصی جوادالائمه(ع) قم و حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در قم، با اقتدار در مقابل حریفان قرار گرفته و بازی‌های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند در هفته یازدهم این رقابت‌ها به مصاف تیم استقلال رفتند و با گلباران این تیم، جایگاه نخست خود را تثبیت کرده و جشن قهرمانی برپا کردند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات اکنون تیم اتحاد قم با کسب 31 امتیاز صدرنشین و قهرمان زودهنگام بازی‌ها است، سفیر با 21 امتیاز، هما با 18 امتیاز، استقلال با 13 امتیاز، هنگ با 13 امتیاز، پناه‌آفرین با 11 امتیاز، سهیل با هفت امتیاز و آبادگران با 6 امتیاز در مکان‌های اول تا هشتم هستند.

بدین‌ترتیب بازی‌های تیم صدرنشین اتحاد قم که قهرمانی خود را مسجل کرده برابر تیم‌های آبادگران در هفته دوازدهم، پناه‌آفرین در هفته سیزدهم و هما در هفته چهاردهم برای این تیم حالت تشریفاتی دارد اما برای دیگر رقبا از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com