کد خبر ۲۵۴۶۹ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۲
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد:

برگزاری آزمون سراسری قرآن و نهج البلاغه در قم

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه در 11 اردیبهشت ماه در این استان خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حسین محمودی در گفت و گویی از انتصاب مسئولان برگزاری آزمون تخصصی سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و نهج البلاغه خبر داد و اظهار داشت: ازسوی معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه به عنوان رئیس ستاد برگزاری سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه در استان قم و حجت الاسلام شفیعی به عنوان دبیر اجرائی این ستاد صادر و ابلاغ شد.
وی در ادامه این آزمون را از مهم‌ترین برنامه‎های دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برشمرد و افزود: این آزمون، همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 11 اردیبهشت ماه در دبیرستان امام صادق (ع) قم برگزار می‎شود.
محمودی با اشاره به رشته های آزمون این دوره، اظهار داشت: مفاهیم مقدماتی، مفاهیم تکمیلی، تدبر در قرآن، مفاهیم نهج البلاغه، حفظ جزء 30، حفظ جزء اول، حفظ موضوعی قرآن، حفظ 5 جزء اول، حفظ 10جزء اول، حفظ 15 جزء اول، حفظ 20 جزء اول و همچنین حفظ کل قرآن کریم، عناوین سیزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه اعلام شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در پایان اضافه کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در دوره های بعد این آزمون به یکی از موسسات قرآن و عترت استان مراجعه کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com