کد خبر ۲۵۴۷۳ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
دبیر جشنواره علامه حلی استان قم:

40 برگزیده جشنواره علامه حلی استان قم تقدیر می‌شوند

دبیر جشنواره علامه حلی استان قم گفت: در دومین جشنواره علامه حلی استان قم 40 نفر از خواهران و برادران برگزیده و 40 نفر هم شایسته تقدیر هستند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام حسین حجامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره علامه حلی استان قم اظهار کرد: حدود 11 هزار اثر از حوزه‌های علمیه خواهران و برادران به دبیرخانه جشنواره سراسری علامه حلی رسیده است.

وی افزود: در این بین سهم مدارس قم در جشنواره استانی 1341 اثر است و زمانی که آن را با دیگر جشنواره‌های مقایسه می‌کنیم در می‌یابیم طلاب در امور پژوهشی بسیار فعال هستند.

دبیر جشنواره علامه حلی استان قم با بیان اینکه صاحبان آثار برگزیده و شایسته تقدیر در مراسم اختتامیه مورد تشویق قرار می‌گیرند گفت: این جشنواره با هدف ترویج پژوهش و برای طلاب جوان برگزار می‌شود به همین دلیل سعی داریم افرادی که شایسته تقدیر قرار می‌گیرند بیشتر باشند.

وی ادامه داد: 9 اثر از بین برادران حائر رتبه دوم و 28 اثر هم حائز رتبه سوم شده‌اند همچنین 32 نفر شایسته تقدیر هستند؛ سه نفر از خواهران هم رتبه سوم را به دست آورده‌اند و هشت نفر هم شایسته تقدیر شناخته شده‌اند.

حجامی با بیان اینکه برخی افراد هم در قالب جشنواره‌های مدرسه‌ای مورد تقدیر قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: البته برخی مدارس این جشنواره را برگزار کرده‌اند و بعضی هم آثار مورد نظر را به دبیرخانه مرکزی ارسال کرده‌اند تا ارزیابی صورت بگیرد.

دبیر جشنواره علامه حلی استان قم اظهار کرد: آیت‌الله غروی، دبیر دوم شورای عالی حوزه‌های علمیه سخنران مراسم اختتامیه است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com