کد خبر ۲۵۴۸۴ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶
همزمان با هفته معلم

۵ هزار معلم قمی تجلیل می‌شوند

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از تجلیل بیش از ۵ هزار معلم قمی در هفته معلم خبر داد.

به گزارش قم نا ، حسین محمودی به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در قم اشاره کرد و گفت: فرهنگیان در هفته معلم با مراجع تقلید دیدار می‌کنند، همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان قم پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم سخنرانی خواهد کرد.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در ادامه گفت: مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه فرهنگیان در هفته معلم برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته مراسم تجلیل از فرهنگیان در قم برگزار شد که حدود ۶ هزار و ۳۰۰ نفر در این مراسم تجلیل شدند و امسال نیز در مقام تجلیل از مقام معلم، بیش از ۵ هزار نفر از فرهنگیان قم تجلیل می‌شوند.

محمودی عنوان کرد: تکریم جایگاه معلم و علم آموزی وظیفه همه دستگاه‌هاست که باید به این مسئله ورود پیدا کنند زیرا هفته معلم یک مقوله اجتماعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بیان کرد: رونمایی از برخی سایت‌ها و محصولات در حوزه فناوری و همچنین برپایی نمایشگاهی از آثار فرهنگیان در حوزه‌های علمی و هنری از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در قم است.

منبع :مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com