کد خبر ۲۵۵۵۱ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
سرپرست هیئت کاراته قم :

نمایندگان کاراته قم در لیگ آینده سازان و جوانه کشور شرکت می‌کنند

سرپرست هیئت کاراته قم با بیان اینکه یک بانوی کاراته کای قمی در سبک‌های آزاد کاراته، بخت حضور در مسابقات آسیایی را دارد، گفت: نمایندگان کاراته قم در لیگ آینده سازان و جوانه کشور شرکت می‌کنند.

به گزارش قم نا ، علیرضا برخوردار اظهار داشت: صدرنشینی تیم کاراته آذرخودروی قم در سوپرلیگ کاراته کشور، مهم‌ترین موفقیت این روزهای کاراته قم است و در صورت کسب قهرمانی، کاراته قم برای نخستین بار به این عنوان می‌رسد.

وی افزود: با توجه به این تنها چند هفته به پایان سوپرلیگ باقی مانده، آذرخودرو به کسب قهرمانی بسیار نزدیک است و هیئت کاراته استان قم نیز از نماینده لیگ برتری استان در سطح کشور حمایت می‌کند.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: نمایندگان کاراته قم نیز امسال در لیگ آینده سازان و جوانه کشور شرکت می‌کنند چنان که سال گذشته در مسابقات کاتا و کومیته در لیگ‌های جوانه و آینده سازان، 3 تیم قمی به نیمه نهایی صعود کردند.

برخوردار بیان کرد: یک بانوی کاراته کای قمی در سبک‌های آزاد کاراته بخت حضور در مسابقات آسیایی را دارد و با توجه به مدال آوری مهدیه بذرافشان در مسابقات سبک‌های آزاد کشور امید زیادی به موفقیت وی در اردوی تیم ملی داریم.

وی عنوان کرد: امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته قم و قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در یوکوهامای ژاپن انتخاب شده و به دنبال کسب یک مدال خوشرنگ بین المللی دیگر از این مسابقات است.

سرپرست هیئت کاراته قم تصریح کرد: مهدی‌زاده در سال 93 علاوه بر طلای اینچئون، نقره مسابقات جهانی برمن آلمان و طلای مسابقات دانشجویان جهان در مونته نگرو را کسب کرد و در چند مرحله مسابقات کاراته وان از جمله ترکیه، هلند و ژاپن شرکت کرد.

منبع :تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com