کد خبر ۲۵۶۴۰ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۰
اردستانی :

ووشوکاران قمی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند

رئیس هیئت ووشوی استان قم با بیان اینکه در ووشوی بانوان دو ورزشکار قمی، بخت حضور در مسابقات آسیایی چین را دارند، گفت: ووشوکاران مرد و زن قمی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.

به گزارش قم نا ، مهدی اردستانی اظهار داشت: امیر نصرتی ووشوکار شایسته و جوان قمی در قالب تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند و این ووشوکار شانس زیادی برای دستیابی به مدال دارد.

وی افزود: نصرتی در مرحله گزینشی تیم ملی جوانان با ارائه مبارزاتی دیدنی و قابل توجه رقبای خود را شکست داد و به عنوان نماینده ایران در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا رقابت می‌کند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: علاوه بر نصرتی که شانس زیادی برای مدال آوری برای ورزش قم دارد در بخش بانوان هم یک تالوکار قمی حضور دارد که در مسابقات قهرمانی کشور در کرمانشاه روی سکو رفت و امیدواریم وی نیز در مسابقات آسیایی حاضر باشد.

اردستانی بیان داشت: معصومه شفاهی، در حالی برای نخستین بار به عنوان یک تالوکار از قم به تیم ملی دعوت شده که پیش از این تالوکاری در بخش بانوان در تیم‌های ملی نداشته‌ایم و این ورزشکار در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی عنوان کرد: ووشوی قم در رده سنی بزرگسالان نیز نماندگانی در تیم ملی دارد که همگی در بخش ساندا در این مسابقات شرکت می‌کنند در حالی که مرتضی خدابنده لو در وزن منهای ۵۶ کیلوگرم و محمدمهدی کردارشاد در دسته منهای ۹۵کیلوگرم در تیم ملی حضور دارند.

رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: در قسمت ووشوی بانوان در بخش ساندا، خدیجه رضایی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و پروانه صادقی در وزن منهای۷۰ کیلوگرم امید زیادی به حضور در مسابقات آسیایی چین و کسب مدال دارند در حالی که خدیجه رضایی پیش از این در رشته ووینام در مسابقات جهانی مدال کسب کرده است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com