کد خبر ۲۹۲۱۸ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
رئیس هیئت ووشوی قم :

قم قهرمان مسابقات ووشوی مردان کشور شد‌

رئیس هیئت ووشوی قم گفت: قم با کسب مجموع ۲۱ مدال شامل ۸ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۷ مدال برنز قهرمان مسابقات ووشوی مردان کشور در سبک لو هان چوآن شد.

به گزارش قم نا ، مهدی اردستانی اظهار داشت: مسابقات ووشوی قهرمانی مردان کشور در سبک لو هان چوآن به کار خود پایان داد و ووشوکاران قمی با کسب بیشترین مدال در تمامی رده‌های سنی عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

وی افزود: در این مسابقات که در قم برگزار شد 400 ووشوکار از 22 استان در قم مسابقات خود را برگزار کردند که ووشوکاران در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوان و بزرگسالان به هم رقابت کردند.

رئیس هیئت ووشوی قم گفت: دراین پیکارها که در دو بخش ساندا و تالو برگزار شد تیم ووشوی قم با کسب مجموع 21 مدال شامل 8 مدال طلا، 6 مدال نقره و 7 مدال برنز عنوان قهرمانی را به دست آورد تا عنوان نخست را در خانه حفظ کند.

اردستانی بیان کرد: تیم ووشوی همدان جدی‌ترین حریف قم برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات بود که در پایان با کسب 6 مدال طلا، 5 نقره و 4 برنز به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

وی عنوان کرد: تیم ووشوی قزوین نیز با 5 مدال طلا، 4 مدال نقره و 7 مدال برنز به مقام سوم رسید تا بدنی ترتیب تیم‌های قم، همدان و قزوین 3 تیم برتر این مسابقات را تشکیل دهند.

رئیس هیئت ووشوی قم تصریح کرد: حضور ووشوکاران نونهال در این مسابقات در بخش تالو زیبایی خاصی به این مسابقات بخشیده بود ضمن این که برخی از مسئولان فدراسیون ووشو و کمیته فنی این فدراسیون نیز در قم حضور یافتند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com