کد خبر ۲۵۷۴۲ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵

کلنگ‌ ساخت مرکز آموزش بسیج در قم زده شد

مراسم کلنگ‌زنی ساخت مرکز آموزش عقیدتی، سیاسی و فرماندهی سازمان بسیج با حضور مسؤولان استان قم برگزار شد.

به گزارش قم نا ، مراسم کلنگ زنی ساخت مرکز آموزش عقیدتی، سیاسی و فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین ، پیش از ظهر امروز، با حضور حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ امام صادق (ع)، حجت الاسلام حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع)، محبوب زمینی مسؤول آماده پشتیانی، مهندس مظفری نژاد، شهرداری منطقه یک قم در شهر مقدس قم برگزار شد.
مهندس آرزومند پیمانکار این پروژه گفت: این ساختمان در هفت طبقه ساخته می‌شود؛ دو طبقه زیر زمین به عنوان انبار و پارکینگ استفاده می‌شود، طبقه همکف کافی نت و کتابخانه و طبقه اول کلاس‌های آموزشی و طبقه دوم و سوم سوئیت خوابگاه و طبقه چهارم سالن اجتماعات و نماز خانه است.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام حاج صادقی ابراز کرد: به مناسبت ولادت با سعادت امام هادی (ع) این مرکز به نام ایشان نامگذاری می‌شود و این ساختمان به عنوان مرکز آموزش و عقیدتی سپاه و بسیج در قم می‌باشد.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: استکبار جهانی درصدد گسترش تهاجم فرهنگی در کشور است و تمام قوا و نیروهایش در صدد از بین اعتقادهای جوان است بنابراین نیروهای انتظامی در مرزها باید با تمام قوا جلوی ورود محصولات ضد فرهنگی آن‌ها را بگیرد و برای جلوگیری از نفوذ آن‌ها در کشور و افزایش و تقویت عقاید جوانان در برابر هجمه‌ها باید مراکز عقیدتی و آموزشی کشور تأسیس و گسترش یابد.
در ادامه این جلسه مراسم کلنگ زنی مرکز آموزش عقیدتی و سیاسی و فرماندهی  سازمان بسیج با حضور مسؤولان استانی قم برگزار شد.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:
مرزداران با تمام قوا جلوی ورود محصولات ضد فرهنگی را بگیرند
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به این‌که استکبار جهانی درصدد گسترش تهاجم فرهنگی در کشور است، گفت: بنابراین نیروهای انتظامی باید با تمام قوا در مرزها جلوی ورود محصولات ضدفرهنگی را بگیرند.
به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی مرکز آموزش عقیدتی و سیاسی و فرماندهی سازمان بسیج که در قم برگزار شد، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام هادی (ع) این مرکز به نام ایشان نامگذاری می‌شود.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: استکبار جهانی درصدد گسترش تهاجم فرهنگی در کشور است و تمام قوا و نیروهایش در صدد از بین اعتقادهای جوان است بنابراین نیروهای انتظامی باید با تمام قوا در مرزها جلوی ورود محصولات ضدفرهنگی را بگیرند؛ برای جلوگیری از نفوذ آن‌ها در کشور و افزایش و تقویت عقاید جوانان در برابر هجمه‌ها باید مراکز عقیدتی و آموزشی کشور تأسیس شده و گسترش یابد.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت معماری اسلامی در ساختمان‌سازی‌های شهری، گفت: در پروژه‌های ساختمان سازی و مجتمع سازی سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی مد نظر پیمانکارن قرار گیرد؛ مثلا نباید در یک ساختمان این چنینی خوابگاه‌ها، سالن غذا خوری و نمازخانه چند طبقه فاصله باشد و اگر فاصله میان آن‌ها کم باشد مهمانان و مدعوین از نماز جماعت و برنامه‌های معنوی استقبال بیشتری می‌کنند.
حجت‌الاسلام حاج صادقی بیان کرد: در احداث این ساختمان معماری اسلامی ـ ایرانی هم در سر در و نماد این ساختمان و هم در درون و ساختمان لحاظ شود؛ به عنوان مثال کلاس‌ها به گونه ای ساخته شود که مربیان و پژوهشگران رو به قبله باشند و یا این که خوابگاه‌ها اشراف بر خانه همسایگان نداشته و ورودی زنان و مردان جدا باشد.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ابراز کرد: باید رفتار اجتماعی و سازمانی پاسدران و بسیجیان به گونه‌ای باشد که مردم را به سبک زندگی اسلامی دعوت کنند.
حجت‌الاسلام حاج صادقی اظهار داشت: فعالیت‌های ساخت و ساز این ساختمان را به گونه‌ای انجام دهید که کمترین مزاحمتی برای همسایگان نداشته باشد؛ حمل و نقل مصالح ساختمانی راه مردم را سد نکند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com