کد خبر ۲۵۷۷۹ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
استاندار قم در گفتگو با قم‌نا:

اتمام پروژه‌های نيمه تمام اولويت اول شهردار جديد باشد/انتخاب شهردار جديد با مشورت بنده بود

حجت‌الاسلام و المسلمين صالحی منش گفت: انتخاب شهردار جديد با مشورت بنده بود اما نظر نهايی را اعضای شورای شهر دادند ، انتظارم از شهردار جديد اين است كه پروژه‌های نيمه تمام را اولويت بخشيده و در اتمام آنها تلاش كند.

حجت‌الاسلام و المسلمين صالحي‌منش در گفتگو با قم‌نا با اشاره به انتخاب شهردار جديد قم گفت: شهردار جديد بر اساس ضوابط خاصي تعيين شد و اعضاي شورا پس از بررسي گزينه‌هاي بسيار به آقاي باقري رسيدند.

وي گفت: كميته هفت نفره شورا تلاش هاي بسياري در انتخاب شهردار انجام دادند كه از اين كميته و همچنين تك تك اعضاي شوراي شهر قدرداني مي‌كنم.

استاندار قم ادامه داد: ايشان در شهرداري تهران اقدامات گسترده‌اي انجام داده‌اند و كسي كه در شهرداري تهران مسئوليت داشته باشد قطعا كوله‌باري از تجربه است كه مي‌تواند براي قم مفيد فايده باشد.

صالحي‌منش بيان داشت: همچنين آقاي باقري در وزارت كشور نيز انسان شناخته شده‌اي است كه اميدواريم بتواند از اين تجربيات و تعاملات استفاده كرده و در رفع مشكلات شهري گام بردارد.

وي افزود: اولين انتظار بنده از شهردار جديد اين است كه در راستاي اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام گام بردارد و به سرعت با تعامل گسترده اين موضوع را پيگيري كرده تا شاهد رفع مشكلات اين بخش باشيم.

استاندار قم تصريح كرد: همچنين در زمينه قطار شهري و مترو و منوريل كه به هر حال اينها امروزه بخشي از پروژه‌هاي نيمه تمام هستند هر چه سريعتر ساماندهي كند.

صالحي‌منش در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما در انتخاب شهردار نقش داشته‌ايد گفت: شهردار را اعضاي شوراي شهر انتخاب كردند اما رئيس شورا نيز نظرات كميته را با بنده مطرح مي‌كرد و همفكري خوبي ميان شورا و استانداري در انتخاب شهردار جديد بود.

وي گفت: انتخاب شهردار جديد با مشورت بنده بود اما نظر نهايي را اعضاي شوراي شهر دادند كه براي آقاي باقري آرزوي موفقيت مي‌كنيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com