کد خبر ۲۵۷۹۴ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
ویژه‌نامه اعتکاف

«سه روز از فصل رویش» منتشر شد

ویژه‌نامه اعتکاف با عنوان «سه روز از فصل رویش» با آثاری از آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله حائری شیرازی، آیت‌الله صدیقی و... منتشر شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سه روز از فصل رویش (گلچین سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اعتکاف)، اعتکاف، پرهیز از کثرت (آیت‌الله جوادی آملی)، اعتکاف برای جوان‌ها شبیه بیمه عمل می‌کند (آیت‌الله مکارم شیرازی) و از کجا بفهمیم اعتکاف در ما اثر گذاشته است؟ (گفت‌وگو با آیت الله حائری شیرازی) از جمله مطالب این ویژه نامه است.
در این ویژه نامه همچنین مطالبی با عناوین اعمال اعتکاف، احکام اعتکاف، ترمز روزمرگی را بکش، هیچ کاری خوش‌تر از کار تو نیست (حسام‌الدین اخوان)، مثلثی ساده برای سعادت (گفت‌وگو با استاد محمدحسین جاودان)، اعتکاف در قرآن و حدیث، پارتی بازی مذهبی! (حامد هادیان)، کوچه، پله‏‌های نوروز خان به بام آسمان راه داشت (روح‌الله رجایی)، سه روز گروگان خدا!، همیشه به آسمان نگاه کن (گفت‌وگو با آیت‌الله صدیقی)، مثل عسل (حجت‌الاسلام رنجبر)، کیست خوش نگارتر از خدا؟ (حجت‌الاسلام صالح قنادی)، دو داروی آرام بخش در قرآن (بهروز یدالله‌پور)، خبر بزرگ (فاطمه شهیدی)، یک واحد علی شناسی (محبوبه زارع)، نصایح اخلاقی برای سالکان، همه حسرت‌های من، نگاهی به آمار و ارقام اعتکاف، قبول باشه (منصوره مصطفی‌زاده) و استفتائات از رهبر معظم انقلاب درباره اعتکاف منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی با شماره 02532110355 از طریق پایگاه اینترنتی www.porseman.net فایل متنی و pdf نشریه را به طور رایگان دریافت کنند.

ویژه نامه نشریه پرسمان به صاحب امتیازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سردبیری محمدعلی لیالی، از سوی معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی، در 64 صفحه رنگی منتشر می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com