کد خبر ۲۵۹۵۲ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
رئیس هیئت هندبال قم:

۳ بانوی هندبالیست قمی در مسابقات جوانان آسیا شرکت می‌کنند

رئیس هیئت هندبال قم از حضور ۳ بانوی هندبالیست قمی در مسابقات جوانان آسیا خبر داد و گفت: تیم هندبال هدف پویان قم به عنوان جوان‌ترین تیم هندبال کشور در لیگ بر‌تر شرکت می‌کند.

به گزارش قم نا ، سید علیرضا طباطبایی اظهار داشت: 3 بانوی هندبالیست‌ خوش آتیه قمی به دومین اردوی انتخابی تیم ملی هندبال جوانان بانوان کشورمان دعوت شدند.

وی افزود: مرضیه افشاری، فاطمه خلیلی و الناز قاسمی 3بانوی دعوت شده از استان قم به این دوره از اردو می‌باشند در حالی که این اولین بار نیست که این نفرات به اردو دعوت می‌شوند و کادر فنی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان نگاه ویژه‌ای به این بازیکنان قمی دارند.

رئیس هیئت هندبال قم گفت: این سه بانوی جوان قمی در سال گذشته نیز عضو تیم ملی کشورمان در بازی‌های آسیای میانه که در کشور ازبکستان برگزار شد بودند و به همراه تیم ملی کشورمان موفق به کسب مقام دومی مسابقات و عنوان نایب قهرمانی شدند.

طباطبایی بیان کرد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون هندبال کشور این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی جوانان کشورمان از امروز در تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این هندبالیست‌های جوان عضو تیم هدف پویان قم هستند که سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول کشور به لیگ بر‌تر هندبال زنان کشور در سال 94 صعود کردند.

رئیس هیئت هندبال قم تصریح کرد: تیم هندبال هدف پویان قم با ترکیب 100 درصد نفرات بومی در این مسابقات شرکت کرد و میانگین سنی پایین این تیم برای آینده هندبال قم امید بخش است و تیم هندبال هدف پویان قم به عنوان جوان‌ترین تیم هندبال کشور در لیگ بر‌تر شرکت می‌کند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۲

مریم اسلامی بازیکن 1374/6/13 قد 185

پاسخ
0
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۶

8سال کار کرده 4 سال حرفه ای در مسابقه کشوری شرکت کرده ودر بزرگسالان بازی کردم بازیکن شهرستان نوشهر من برای اردوی ملی تمرین میکنم و روزی به اونجا برسم من از رییس هیت هندبال درخواست دارم. میخواهند از من تست بگیرند مریم اسلامی چلندر در نوشهر به این جا نامه بزنید و این که میخواستم در اردوی ملی شرکت داشته باشم

پاسخ