کد خبر ۲۹۴۶۶ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۰
رئیس هیئت هندبال استان قم خبر داد

رقابت هندبالیست‌های قم برای قهرمانی در جام بین‌المللی ریاست جمهوری

رئیس هیئت هندبال استان قم از اعزام هندبالیست‌های مستعد و آینده‌دار قم به رقابت‌های بین‌المللی جام ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش قم نا ، سیدعلیرضا طباطبایی اظهار کرد: برای انتخاب بهترین‌های هندبال قم به منظور عضویت در تیم‌ اعزامی به رقابت‌های هندبال جام ریاست جمهوری، یک دوره رقابت‌های انتخابی در سطح استان قم نیز برگزار کردیم.

وی ادامه داد: تیمی متشکل از استعدادهای ناب هندبال قم که در آینده‌ای نزدیک از آنها بیشتر خواهیم شنید، با حضور مربیان با دانش و کارآزموده هندبال قم راهی رقابت‌های قهرمانی هندبال جام بین‌المللی ریاست جمهوری شده است و با امید به کسب عنوان به مصاف حریفان خود می‌رود.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: تمامی تیم‌هایی که از گروه‌های خود به مرحله حذفی و پس از آن صعود می‌کنند این فرصت را دارند که حداکثر دو بازیکن از تیم‌های حذف شده را به جمع 14 نفری خود اضافه کنند و از آن پس با 16 بازیکن مسابقات را ادامه دهند.

وی یاد آور شد: ضوابط و مقررات اجرایی این موضوع در جلسه هماهنگی قبل از شروع مسابقات ابلاغ شده و مسئولان تیم‌ها باید تدبیر لازم را بیاندیشند، زیرا استفاده از شماره بازیکنان اصلی تیم که در مسابقات قبلی ثبت و استفاده شده است، برای بازیکنان جدید امکان‌پذیر نخواهد بود.

طباطبایی در ادامه از حضور دو تیم به نمایندگی از هندبال قم در مسابقات جام نهاد ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: تیم‌های رده سنی نوجوان هندبال استان قم برای شرکت در این دوره از پیکارها راهی شهر مقدس مشهد شده‌اند و از امروز با حریفان رقابت می‌کنند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که نخستین دوره مسابقات هندبال بین‌المللی جام نهاد ریاست جمهوری با حضور 84 تیم داخلی از کشورمان و 6 تیم خارجی برگزار خواهد شد، در حالی که دو تیم به نمایندگی از استان قم در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: تیم (الف) نوجوانان هیئت هندبال نوجوانان قم در این مسابقات با ترکیب حمیدرضا فخار، مهدی دوازده‌امامی، سیدمهدی صادق‌مهری، امیرحسین ملکیان، علی معظمی و علیرضا خادم در این دوره از پیکارها با حریفان مسابقه می‌دهند.

وی بیان کرد: همچنین علیرضا لک، آرمان خاتم‌ساز، حامد محمدآقایی، امیرحسین امامی، علی کریم‌شاهی، پارسا مهرپور، سیدحمیدرضا نظام‌الدینی و امیر مهدی بهرامی دیگر بازیکنانی هستند که برای تیم (الف) قم به میدان خواهند رفت، ضمن اینکه سیدرضا حسینی و مهدی رضایی به عنوان مربی و سرپرست این تیم را در مصاف با حریفان همراهی می‌کنند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: تیم (ب) نوجوانان هیئت هندبال استان قم نیز با ترکیب مهدی مبشر، مهدی امیری، رضا فروهر، امیرمحمد رضایی، رسول باقری، محمدرضا امیرآبادی، محمدحسین غفاری، محمد جباری، جواد عمادی جعفرپور به مصاف حریفان خود می‌رود.

وی یادآور شد: سیدمحمود مهدوی، سیدمحمد مهدوی، محمدحسین یزدیان، علی خالقی و امیرحسین محمدپور دیگر بازیکنان تیم(ب)‌ قم هستند، در حالی که رضا سفیدگر و مهران بیدخام به عنوان سرمربی و مربی تیم دوم هندبال قم را هدایت می‌کنند و مسئولیت سرپرستی این تیم برعهده مهدی کریمی است و این رقابت‌ها از امروز برگزار می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com