کد خبر ۲۶۰۱۸ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۸
رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم:

بستر نوزاد سجاده عبادت ماما است

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بستر نوزاد سجاده عبادت ماما است و ماما یکی از بهترین تسبیح گویان ذات حق تعالی است.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام سید محمد طاهری‌خرم‌آبادی در مراسمی که ظهر امروز به مناسبت روز جهانی ماما در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد به مقام برجسته ماما اشاره و بیان کرد: بستر نوزاد سجاده عبادت ماما است و ماما یکی از بهترین تسبیح‌گویان ذات حق‌تعالی است.

وی با بیان اینکه ماما شاهد سه خشنودی است اظهار کرد: تولد یک نوزاد خشنودی ذات حق تعالی، پیامبر اسلام (ص) و والدین نوزاد را در پی دارد و این موضوع بسیار ارزشمند است.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: سفره‌ای که مقابل شما ماماها گسترده شده سفره عرفان است که با خود هستی‌شناسی و خداشناسی را به همراه دارد.

طاهری خرم‌آبادی با تاکید بر داشتن خلوص نیت در کارها اضافه کرد: مبادا به خاطر سختی‌ها و مشقت‌های کاری از اهمیت کار خود غافل شوید.

وی با اشاره به آیه قرآن در خصوص اهمیت زندگی بخشی و زنده نگه داشتن یک موجود زنده تصریح کرد: مبادا از روی غفلت با خود بیندیشیم که فرزند چندم یک خانواده اگر زنده هم نماند اهمیتی ندارد.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز کرد: سختی کارها در صورتی که کار با خلوص نیت و با در نظر گرفتن رضای خداوند قابل تحمل می‌شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com