کد خبر ۲۶۱۱۵ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
به مناسبت آغاز هفته هلال‌احمر صورت گرفت

برپایی ایستگاه سلامت از سوی جوانان هلال‌احمر استان قم

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برپایی 2 ایستگاه سلامت در آغاز هفته هلال‌احمر در میدان آستانه با حضور اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان قم، محمد مصباحی با اشاره به همزمانی آغاز هفته هلال‌احمر با روز جمعه، از استقرار اعضای کانون‌های جوانان هلال‌احمر قم در میدان آستانه و برپایی پایگاه‌های سلامت خبر داد و گفت: داوطلبان جوان هلال‌احمر در این ایستگاه‌ها اقدام به ارائه خدمات سلامتی به عموم مردم و نمازگزاران کردند.

وی با اشاره به اینکه در هفته هلال‌احمر جوانان قم برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهند کرد، افزود: در کنار چادرهایی که برای ارائه خدمات سلامتی (تست فشار خون و قند خون) به مردم برپا شده است، فرم فراخوان عضویت نیز بین عموم علاقه‌مندان به عضویت در هلال‌احمر توزیع می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به شعار «انسان مهربان، دنیای آرام» در هفته هلال‌احمر تصریح کرد: در این هفته با نصب چادرهای فراخوان عضویت، به جذب اعضای جدید با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های آموزشی، امدادی و بشردوستانه خواهیم پرداخت.

مصباحی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این چادرها ضمن پاسخگویی به سؤالات و اطلاع‌رسانی، فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر و سازمان جوانان از طریق توزیع بروشور و پوستر برای مردم تبیین می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com