کد خبر ۲۷۴۸۷ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

برگزاری مسابقه فرهنگی جوانان مهدوی با همکاری شبکه اجتماعی ماه نو

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مسابقه فرهنگی جوانان مهدوی با همکاری شبکه اجتماعی ماه نو سازمان جوانان هلال احمر خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی از برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه پرسنل و اعضای سازمان جوانان هلال احمر با همکاری شبکه اجتماعی ماه نو خبر داد و اظهار کرد: تمام اعضا و پرسنل سازمان جوانان در سراسر کشور می‌توانند با دریافت سئوالات از طریق شبکه اجتماعی ماه نو به نشانی maheno.net در این مسابقه شرکت کنند.
وی افزود: این مسابقه که با محوریت ایام شعبان و با مباحث مهدوی و احادیث مرتبط با جوانان طراحی شده با همکاری مدیر شبکه اجتماعی ماه نو از روز جوان بر روی صفحه ورودی شبکه اجتماعی ماه نو سازمان جوانان بارگذاری شده و علاقمندان با داشتن شرایط لازم می‌توانند تا پایان خرداد ماه به صورت آنلاین در این مسابقه شرکت کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه مدیر شبکه ماه نو برای نخستین بار این امکان را فراهم کرده است تا اعضایی که هنوز به این شبکه نپیوسته‌اند با دریافت کد رهگیری بتوانند در این مسابقه شرکت کنند، خاطرنشان کرد: اسامی افرادی که به تمام سئوالات پاسخ صحیح بدهند در قرعه کشی شرکت داده می‌شود و به منتخبین جوایزی از سوی معاونت امور جوانان هلال احمر قم اهدا می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com