کد خبر ۲۶۱۶۲ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷

یادواره 126 شهید مدرسه علمیه امام محمدباقر در قم برگزار شد

یادواری 126 شهید مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، طلاب، فضلا و دیگر اقشار مردم برگزاری شد.

حجت­الاسلام والمسلمین حسین حسینی قمی، استاد حوزه علمیه قم شنبه شب در یادواره 126 شهید مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) که در این مدرسه علمیه برگزار شد، خاطرنشان کرد: امروز فضای ممکلت ما فضای شهدا و یاد آنها نیست و باید بیش از این­ها یادی از شهدا بشود؛ به خصوص برای نسل دوم و سوم انقلاب که انقلاب و حوادث آن را ندیده­اند نقل شود.

کارشناس رسانه ملی پس از بیان خاطره­ای از دفاع مقدس، اظهار داشت: باید خود را نقد کنیم که چه مقدار جامعه ما از یاد شهدا بهره­مند است و از شهدا یاد می­کند؛ در عملیات والفجر مقدماتی رزمنده­ای را اتاق عمل می­بردند که در همان حال گفت که اگر قرار است چند عمل بر روی من انجام شود، تکلیف نماز من چه می­شود؟ آیا امروز در فضای جامعه خود این طور هستیم؟ امروز چه مقدار رسانه و جامعه ما به دفاع مقدس و نبرد رزمندگان ما می­پردازد؟

وی تصریح کرد: اگر جامعه­ای فراموش کند افرادی را که در مظلومیت جامعه را حفظ کردند، در حقیقت حیات خود را از دست داده است.

 همچنین در این مراسم، سیدمهدی میرداماد به مداحی درباره شهدا و شهادت پرداخت.  حجت­الاسلام بادفر با پرده­خوانی به جهاد، شهادت و جنگ نرم اشاره و کلیپ­هایی نیز درباره شهادت و ایثارگری شهدا و مادران آنها به نمایش گذاشت.  

این مراسم با حضور امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، طلاب، فضلا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.  شایان ذکر است که در حاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب، تصاویر و پوسترهایی از سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب و خاطرات شهدا برپا بود.

منبع : رسا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com