کد خبر ۲۶۲۱۰ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
آیت‌الله ممدوحی:

«منتخب‌الاثر» سندی محکم در پاسخ به شبهات مهدویت است

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار ماندگار آیت‌الله صافی گفت: منتخب‌الاثر از مهم‌ترین آثار این مرجع تقلید است که سندی محکم در پاسخ به شبهات مهدویت محسوب می‌شود.

به گزارش قم نا ، آیت‌الله حسن ممدوحی، امروز صبح در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ‌با اشاره به حضور انتشارات آیت‌الله صافی بیان کرد: آثار این مرجع تقلید بدیع و تاثیرگذار است و همه محققان و پژوهشگران می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله صافی آثار خود را تنها به موضوعی خاص محدود نکرده است، گفت: این مرجع تقلید در زمینه‌های گوناگونی از خود اثری ماندگار برجای گذاشته است که نشان از آگاهی و علم ایشان در زمینه‌های گوناگون دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آیت‌الله صافی از مراجع و فقهای بزرگی است که از سنین جوانی در عرصه‌های علمی گام برداشته است.

وی به مهم‌ترین آثار آیت‌الله صافی اشاره و بیان کرد: منتخب‌الاثر یکی از آثار ماندگار این عالم آگاه است که به‌ عنوان سندی محکم در پاسخ به شبهات مهدویت محسوب می‌شود و منبع موثقی برای پژوهشگران است.

آیت‌الله ممدوحی به ویژگی آثار فقهی این عالم بزرگوار اشاره کرد و گفت: آیت‌الله صافی در آثار فقهی خود بسیار عالمانه به فقه و تفسیر آن وارد شده و آثار مناسبی در این زمینه تالیف کرده که بسیاری از مسائل فقهی را با قلمی روان پاسخ می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آثار علمی و فقهی آیت‌الله صافی باید در همه مجامع معرفی شود تا از آثار این عالم افراد بیشتری بهره‌مند شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com