کد خبر ۲۸۳۳۷ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
آیت‌الله حائری شیرازی:

منتخب‌الاثر و صراط مستقیم پاسخگوی شبهات درباره مهدویت است

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: دو اثر ارزشمند آیت‌الله صافی گلپایگانی با عناوین منتخب الاثر و صراط مستقیم بسیاری از شبهات مهدویت را به صورت مستدل پاسخ گفته است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی،‌ آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی حضور یافت و در جریان آخرین آثار منتشر شده قرار گرفت.

وی با اشاره به مهم‌ترین آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: منتخب‌الاثر، امامت و مهدویت و صراط مستقیم از جمله آثار مهم و تاثیرگذار این مرجع تقلید محسوب می‌شود که در زمینه پاسخ به شبهات مهدویت و شبهات وهابیت به تالیف رسیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت آیت‌الله صافی گلپایگانی بیان کرد: این مرجع تقلید و برادر مرحوم ایشان هر دو از فقهای بزرگ شیعی هستند که در کنار جدیت در امور فقهی با روحی عرفانی در مدح ائمه اطهار (ع) اشعاری ناب سرودند.

آیت‌الله حائری شیرازی مهمترین ویژگی آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این مرجع تقلید تلاش کرده است در تالیف آثار خود از منابع قوی بهره برده و مطالبی که به رشته تحریر در می‌آورد متقن باشد به همین دلیل با تامل و حساسیتی خاص دست به قلم می‌برد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com