کد خبر ۲۶۳۱۱ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

موفقیت رزمی کاران قم در کسب ۹ مدال مسابقات بین‌المللی

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت ورزشکاران این هیئت در کسب ۹ مدال رنگارنگ از مسابقات بین المللی رزمی خبر داد.

به گزارش قم نا ، جواد محمدزاده اظهار کرد: بر اساس آماری که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از طریق ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی استان قم در سال 1393 اعلام شد یکی از 5 هیئت موفق ورزش قم در این سال بودیم.

وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم یکی از پرمدال‌ترین هیئت‌های ورزشی قم به شمار می‌رود و از نظر جمعیت ورزشکار سازمان یافته نیز در زمره هیئت‌های ورزشی بر‌تر استان قم قرار گرفته است، ادامه داد: در سال گذشته مدال‌های متنوعی توسط رزمی کاران قم از میادین داخلی و خارجی به دست آمد و امسال نیز با درخشش رزمی‌کاران قم در مسابقات بین‌المللی نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ گام بلندی برای افزایش مدال‌های هیئت در سال 94 بر داشتیم.

وی با اشاره به اعزام رزمی‌کاران قم به نخستین رقابت رسمی بین‌المللی در سال جاری ابراز کرد: تیمی آماده و با انگیزه اعزام شد و در ‌‌نهایت رزمی‌کاران قم با کسب 6 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز در مسابقات بین‌المللی سبک نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ درخشیدند.

محمدزاده با تقدیر از عملکرد رزمی‌کاران قم در حضور 8 تیم خارجی در این مسابقات افزود: مجموعا 210 نفر رزمی‌کار به نمایندگی از کشورهای شرکت کننده برای کسب عناوین بر‌تر با یکدیگر به رقابت پرداختند که 9 مدال رنگارنگ این مسابقات سهم رزمی‌کاران استان قم بود.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و تیم استان قم در هر 3 رده سنی نماینده داشت و جالب این است که در تمام رده‌های سنی موفق به کسب مدال شد.

محمدزاده افزود: سیدمهدی حسینی در وزن 45 کیلوگرم رده سنی نوجوانان موفق به کسب مدال نقره شد در حالی که 2 مدال طلا توسط امیر حسین نظری در وزن 84 کیلوگرم و علیرضا قنبری در وزن 60 کیلوگرم به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مدال نقره سیدسعید آذرنوشان در وزن 55 کیلوگرم و مدال برنز علی‌اصغر اکبری در رده سنی جوانان حاصل کار و تلاش رزمی‌کاران قم در این رده سنی بود، ضمن اینکه اوج موفقیت تیم قم در این رقابت‌ها کسب 4 مدال طلا در رده سنی بزرگسالان بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در پایان با تقدیر از کادر فنی این تیم اظهار کرد: فیروز مختاری در وزن 60 کیلوگرم، ‌ابوالفضل خلیلی در وزن 64 کیلوگرم، ‌ عبدالله صالحی در وزن 68 کیلوگرم و مهدی سلطانی در وزن 72 کیلوگرم مردان طلایی تیم سبک نیوفول کنتاکت کیک بوکسینگ در این مسابقات بودند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com