کد خبر ۲۷۵۵۰ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم :

قم عنوان استان برتر در زمینه توسعه ورزش‌های رزمی را کسب کرد

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم گفت: بر اساس ارزیابی سالانه فدراسیون ورزش‌های رزمی قم عنوان برترین استان در زمینه توسعه ورزش‌های رزمی را کسب کرد.

به گزارش قم نا ، جواد محمد زاده اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های رزمی بر اساس عملکرد هیئت‌های استانی سراسر کشور در زمینه آموزش، حضور در مسابقات، استعدادیابی، میزبانی و کسب عناوین اقدام به ارزیابی وضعیت این هیئت‌ها کرده است.

وی افزود: در ارزیابی سالانه اخیر این هیئت، هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به عنوان هیئت برتر ورزشی فدراسیون ورزش‌های رزمی و استان برتر در زمینه توسعه ورزش‌های رزمی انتخاب شده است و این انتخاب به صورت رسمی به اداره کل ورزش و جوانان قم ابلاغ شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گفت: هیئت ورزش‌های رزمی با فعالیت در سبک‌های مختلف و پرتعداد رزمی، در هر دو بخش مردان و زنان برنامه‌های قابل‌توجهی داشته و میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا را نیز بر عهده داشت.

محمد زاده بیان کرد: علی کریمی رزمی‌کار قمی سال گذشته در مسابقات جوانان جهان در جمهوری چک صاحب عنوان نخست و مدال طلا شد و برای حضور در مسابقات ووینام قهرمانی جهان در الجزایر نیز انتخاب شده است.

وی عنوان کرد: درخشش رزمی‌کاران قمی در مسابقات بین المللی جام خلیج فارس، برگزاری دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری درجه 2 و 3 کیک بوکسینگ، برگزاری کارگاه آموزش و آسیب‌شناسی در ورزش‌های رزمی و حضور پررنگ در مسابقات قهرمانی بانوان کشور از دیگر دلایل انتخاب قم به عنوان هیئت ورزشی برتر فدراسیون ورزش‌های رزمی بوده است.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی خاطرنشان کرد: میزبانی از مسابقات قهرمانی کشور در آینده یکی از برنامه‌های جدی هیئت ورزش‌های رزمی قم است و رایزنی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات در قم انجام گرفته است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com