کد خبر ۲۶۳۲۷ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۹
با حضور استاندار قم

ستاد ترخیص پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم افتتاح شد

استاندار قم با اشاره به اینکه پلیس باید برخوردی قاطعانه با متخلفان و قانون شکنان دارد اظهار کرد: باید فرهنگ احترام به قانون و مقررات در جامعه نهادینه شود و قانون باید برای همگان به مرحله اجرا گذاشته شود.

به گزارش قم نا به نقل از فارس ، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی‌منش در این مراسم که ظهر امروز با حضور مسئولان انتظامی و مدیریت شهری برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: در زندگی اجتماعی احترام به مقررات و قوانین از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از سوی آحاد مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید برخوردی قاطعانه با متخلفان و قانون شکنان دارد اظهار کرد: باید فرهنگ احترام به قانون و مقررات در جامعه نهادینه شود و قانون باید برای همگان به مرحله اجرا گذاشته شود.

استاندار قم با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم و ضرورت حفظ شان و حرمت شهر کریمه اهل بیت(س) بیان کرد: قانون‌مداری در شهر مقدس قم باید ظهور و بروز بیشتری داشته باشد و همه باید تلاش کنند که قم در این مسیر به شهری الگو و نمونه تبدیل شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در زمینه اجرای قانون بیان کرد: باید پلیس در زمینه اجرای قانون قاطعانه عمل کرده و هیچ کوتاهی نداشته باشد.

ساختمان ستاد ترخیص پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای 300 متر مربع با مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی قم احداث شده است.

ولی‌الله بیاتی نیز با اشاره به موقعیت کشور از نظر امنیتی و انتظامی بیان کرد: ایران امروز یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه بوده و نظام اسلامی ما خاری در چشم دشمنان است.

وی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این نظام را پشتوانه مردمی دانست بیان کرد: مقام معظم رهبری هدایت‌ها و حمایت‌های لازم را داشته‌اند و به برکت هدایت‌های داهیانه ایشان توانسته‌ایم از ظرفیت مردم در نظام اسلامی به خوبی بهره‌مند شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در نظام اسلامی خدمت کردن یک افتخار بوده و مسئولیت در این نظام فرصتی برای خدمت به مردم است اظهار کرد: در استان قم شهرداری و نیروی انتظامی وحدت رویه داشته و اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقاء خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف بیان کرد: در خصوص ایجاد نظم در بخش‌های مختلف جامعه تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای انجام شده است.

بیاتی با اشاره به اینکه توجه به حل مشکلات مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دستاورد برای مسئولان نظام اسلامی تلاش در مسیر حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه باید برای تحقق نظم ترافیکی در جامعه و کاهش تخلفات نسبت به مقوله فرهنگ سازی توجه لازم را داشته باشیم بیان کرد: اگر در بخش فرهنگ سازی سرمایه‌گذاری لازم را داشته باشیم می‌توانیم بسیاری از هزینه‌های ترافیکی را کاهش دهیم.

در این جلسه همچنین کرم‌الله حسینی رئیس پلیس راهور استان قم طی سخنانی تعامل میان دستگاه‌ها در سال دولت و ملت،  همدلی و هم زبانی را مورد تاکید قرار داد و از فعالیت‌های و همکاری‌های شهرداری قم در راستای راه اندازی ستاد ترخیص نیروی انتظامی تقدیر کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com