کد خبر ۳۱۱۴۲ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد

تقویت تعامل مدیریت شهری قم با نیروی انتظامی

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: باید تعامل مدیریت شهری با ناجا بیشتر شود تا بتوانیم در کنار یکدیگر خدمات مناسبت‌تری را به مردم ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ولی‌الله بیاتی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته ناجا و قدردانی از کارکنان و مدیرانی که در همه زمینه‌ها برای تامین امنیت شهر در نیروی انتظامی تلاش می‌کنند گفت: نیروی انتظامی قم نسبت به سایر شهرها ماموریت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: با توجه به حجم زائرینی که در شب‌های چهارشنبه به قم می‌آیند نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا امنیت را در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) برقرار کند.

وی با اشاره به تعامل بین مدیریت شهری و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بخشی از کارهای شهرداری با نیروی انتظامی مشترک است بنابراین نیازمند تعاملی در این زمینه هستیم تا کارها به خوبی پیش بروند.

بیاتی با بیان اینکه مسائل مربوط به سد معبر، ساختمان‌سازی، ترافیک و... از جمله موارد مشترک نیروی انتظامی و شهرداری است، بیان کرد: خوشبختانه ارتباط ما با ناجا خوب است و در دوره شورای چهارم تلاش شده تا این تعامل بیشتر شود و سعی کردیم اگر مشکلی پیش بیاید با هماهنگی برطرف کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزایش این تعامل را ضروری دانست و تصریح کرد: امیدواریم این تعامل بیشتر شود تا بتوانیم در کنار یکدیگر خدمات مناسبت‌تری به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به اهمیت تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی اظهار کرد: شهر قم مشکلات خاصی از نظر شهرسازی و ترافیک دارد که تنها با احداث پل، زیرگذر و تعریض خیابان‌ها حل نمی‌شود بلکه نیازمند نظمی منسجم است و هرچه ارتباط شهرداری و نیروی انتظامی بیشتر شود به نقطه مطلوب نزدیک‌تر خواهیم شد.

بیاتی ادامه داد: احداث مرکز کنترل ترافیک توسط شهرداری از اقدامات خوبی بوده که در این راستا انجام شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com