کد خبر ۲۶۴۰۰ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳
فراهانی خبر داد:

وقوع ۳۸۶ تصادف طی هفته گذشته در قم

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع ۳۸۶ تصادف طی یک هفته گذشته در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، مهدی فراهانی اظهار شد: از روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ تا امروز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه تعداد هفت هزار و ۲۲۳ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ قم برقرار شد که منجر به هزار و ۱۸۸ مأموریت شده است.

وی ادامه داد: از مأموریت‌های انجام شده هزار و یک مورد شهری و ۱۸۷ مورد جاده‌ای بوده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طی یک هفته گذشته ۳۸۶ مورد تصادف در قم بوقوع پیوسته که ۳۲۴ مورد شهری و ۶۲ مورد از این تصادفات جاده‌ای است.

وی ادامه داد: تصادفات بوقوع پیوسته طی یک هفته گذشته ۴۷۹ مجروح برجای گذاشت که ۱۸۶ نفر سرپایی درمان شده و ۲۸۸ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند و پنج نفر نیز در دم فوت کردند.

فراهانی بیان کرد: مأموریت‌های موتورسیکلت سواران طی یک هفته گذشته ۲۲۹ مورد بوده که ۲۷۶ مجروح برجای گذاشته است که ۱۲۷ نفر سرپایی درمان شده و ۱۴۸ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند و یک نفر نیز فوت کرد.

وی گفت: بالگرد اورژانس ۱۱۵ یکصدمین پرواز خود را انجام داده که طی این مدت ۲۲۰ مجروح را به مراکز درمانی انتقال داده است که از این تعداد ۲۰۵ مورد تصادفی و ۱۵ مورد غیر تصادفی بوده‌اند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: بالگرد اورژانس ۱۱۵ در یکصدمین پرواز خود چهار مجروح شامل ۲ خانم و ۲ کودک که نتیجه برخورد خودروی تیبا با کوه بودند را به بیمارستان منتقل کردند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com