کد خبر ۳۱۸۶۰ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد:

تصادف خونین پراید با ۱۰ سرنشین در قم!

مهدی فراهان معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع تصادف یک دستگاه پراید که ۱۰ نفر سرنشین داشت در قم خبر داد و گفت: به وسیله آمبولانس و بالگرد به مجروحان این حادثه امداد رسانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع تصادف یک دستگاه پراید که 10 نفر سرنشین داشت در قم خبر داد و گفت: به وسیله آمبولانس و بالگرد به مجروحان این حادثه امداد رسانی شد.

مهدی فراهانی با اشاره به وقوع واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور سلفچگان - قم بیان کرد: متاسفانه در این حادثه 10 نفر سرنشین خودرو پراید مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه سرنشینان این خودرو چهار نفر بزرگسال و 6 کودک یک تا هفت ساله بودند بیان کرد: برای امداد رسانی به مجروحان این حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و با توجه به اینکه حال برخی مجروحان از جمله یک خانم 33 ساله و یکی از کودکان وخیم بود نسبت به اعزام بالگرد اورژانس اقدام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.

وی همچنین از وقوع تصادف دیگری در جاده جعفریه خبر داد و گفت: دی این حادثه یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه پژو برخورد کرد.

فراهانی بیان کرد: در اثر وقوع این حادثه مردی 45 ساله در دم جان سرد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

وی ادامه داد: مجروحان این حادثه با توجه به وخامت حالشان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

منبع : 24

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com