کد خبر ۲۶۵۱۳ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴

مراسم بزرگداشت استاد الوانی در قم برگزار می شود

معاون اجرایی دانشجویی پردیس فارابی قم دانشگاه تهران گفت: مراسم بزرگداشت استاد سید محمد الوانی از چهره های ماندگار رشته مدیریت در این واحد دانشگاهی درقم برگزار می شود.

به گزارش قم نا ، حمید زارع با بیان اینکه بسیاری از مدیران ارشد کشور از شاگردان استاد الوانی بوده اند، افزود: این مراسم با هدف تکریم و بزرگداشت مقام علمی استاد الوانی که از اساتید برجسته کشور می باشد و به پاس تلاش های وی در عرصه تعلیم و تربیت دانشجویان ترتیب خواهد یافت.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور استاد الوانی و شاگردان وی برگزار می شود، ادامه داد: در این مراسم، نوبخت، سخنگوی دولت، عادل آذر، رییس مرکز آمار ایران، صالحی امیری رییس کتابخانه ملی و مرکز اسناد سخنرانی می کنند.

به گفته وی، استاد الوانی از اساتید پردیس فارانی دانشگاه تهران و عضو هیات علمی این دانشگاه می باشد که سال های زیادی به تدریس در این واحد دانشگاهی مشغول بوده است.

دکتر سید مهدی الوانی در سال 1323 در محله امیریه تهران در خانواده ای متوسط چشم به جهان گشود؛ وی دارای لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی است، وی پس از اخذ فوق لیسانس در رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزش و پرورش، فوق لیسانس مدیریت را در دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی کسب کرده است.

وی پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد، چون در این ایام در مرکز آموزش مدیریت دولتی مربی بود برای ادامه تحصیل عازم آمریکا شد و در آنجا فوق لیسانس و دکترای مدیریت دولتی خود را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در رشته مدیریت دولتی اخذ کرد و به عنوان استادیار در مجتمع علوم اداری که سپس به دانشگاه علامه طباطبایی تغییر نام داد، مشغول به کار شد.

وی تاکنون 30 جلد کتاب در زمینه مدیریت تالیف و ترجمه کرده است و در حال حاضر نیز فعالیت های علمی خود را در قالب تالیف کتاب و مقاله با دانشجویان جویای علم خود ادامه می دهد.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com