کد خبر ۲۶۵۲۵ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۸
رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی سپاه استان قم خبر داد؛

برگزاری 37 عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی در قم

رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از برگزاری بیش از 37 عنوان برنامه با همکاری نیروهای مسلح و مدیریت سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به مناسبت این هفته در استان قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، احمد بیطرفان امروز طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: تقارن هفته مقاومت و پیروزی با اعیاد بزرگ شعبانیه، فرصت بسیار خوبی را فراهم می آورد تا به این دو موضوع مهم بیشتر بپردازیم.

وی ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد آزاد سازی خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی، اعلام کرد: سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) بیش از 37 عنوان برنامه را به مناسبت این هفته در استان قم برگزار می کند.

رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی سپاه استان قم ضمن اشاره به برنامه های مهم این هفته ابراز کرد: بعد از ظهر روز پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه و اولین روز از هفته مقاومت و پیروزی، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزارهای شهدای استان قم، با حضور خانواده های معظم شهداء، مردم شهید پرور استان و نیروهای مسلح در تمامی گلزار های شهدای استان قم برگزار می شود.

وی به برنامه های روز دوم هفته مقاومت و پیروزی اشاره کرد و افزود: روز جمعه 1 خرداد ماه و همزمان با سالروز پر خبر و برکت میلاد اباعبدالله الحسین(ع)، نیروهای مسلح استان قم در مراسم عبادی- سیاسی نماز جمعه حضوری پرشور خواهند داشت که درخطبه های پیش از نماز جمعه، سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی خواهد داشت.

بیطرفان ادامه داد: روز شنبه و همزمان با سومین روز از هفته مقاومت پیروزی، برنامه تجلیل از ایثارگران، خانواده معظم شهدا و جانبازان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی سپاه استان قم و با حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس را خواهیم داشت.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی سپاه استان قم به برنامه های روز یکشنبه سوم خرداد ماه اشاره داشت و خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز ولادت حضرت زین العابدین(ع) صبحگاه مشترک نیروی های مسلح استان قم اعم از ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج را با سخنرانی یکی از فرماندهان لشکری و به همراه برنامه های ویژه در لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره شهیده شاخص سال بسیج در استان خبر داد و گفت: در روز سوم خرداد، یادواره شهیده شاخص سال 1394 بسیج، شهیده طیبه واعظی به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان قم و با حضور خانواده های معظم شهدا در استان خواهیم داشت.

بیطرفان بیان نمود: روز دوشنبه 4 خرداد ماه، برنامه سرکشی از خانواده های معظم شهدای عملیات بیت المقدس با حضور مسئولین استان و سپاه استان در استان و بخش های تابعه استان خواهیم داشت.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی سپاه استان قم در پایان تصریح کرد: برنامه های هفته مقاومت و پیروزی با همکاری نیروهای مسلح و مدیریت سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در استان برگزار خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com