کد خبر ۲۶۵۸۸ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۴
دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب:

منشور عفاف و حجاب به عنوان مبنای فکری حجاب تشکیل شد

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب با اشاره به تشکیل منشور عفاف و حجاب گفت: این منشور به منظور یکسان سازی موارد اختلافی در زمینه عفاف و حجاب ایجاد شده است تا مبنای فکری مناسبی در این زمینه باشد.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام والمسلمین محسن دعایی ظهر امروز در اجلاسیه سراسری «عفاف، عزت، عشق» که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد با اشاره به اینکه مسئله حجاب از آموزه‌های فکری و ذاتی است اظهار داشت: اسلام تاکید زیادی بر مسئله حجاب و عفاف کرده است که نشان دهنده اهمیت این موضوع در اسلام است.

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب با اشاره به اینکه ووضعیت حجاب نیازمند رشد و تحول اجتماعی و درونی افراد است افزود: خداوند اینگونه اراده کرده است که رشد و سعادت جامعه به دست خود مردم محقق شود و به صورت غیبی اتفاقی در این زمینه رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان موضوع عفاف و حجاب را باید از خود و از درون خانه خود آغاز کنند بیان کرد: در سالهای گذشته قوانینی در رابطه با موضوع عفاف و حجاب وضع شده است.

دعایی با بیان اینکه جامعه در رابطه با موضوع حجاب تکالیفی دارد عنوان کرد: مسلمانان نباید به راحتی از کنار منکرات عبور کنند تذکر لسانی باید وجود داشته باشد.

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی عفاف سازمانی مردمی و متشکل از نهادهای علمی و فرهنگی و اجرایی و صاحب نظران حوزه و دانشگاه است بیان کرد: این جبهه فرهنگی به منظور تقویت و سازماندهی عفاف و توانمند سازی در جامعه تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دعایی با اشاره به رونمایی از طرح پورتال عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: پورتال عفاف و حجاب به عنوان چهارراهی ارتباطی فعالیت می‌کند و همه می‌توانند با ارسال محصولات مرتبط با عفاف و حجاب به این پورتال فضای گسترده‌ای را برای فعالیت در این زمینه ایجاد کنند.

وی با اشاره به تشکیل منشور عفاف و حجاب اظهار داشت: این منشور به منظور یکسان سازی موارد اختلافی در زمینه عفاف و حجاب ایجاد شده است تا مبنای فکری مناسبی در این زمینه باشد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com