کد خبر ۲۶۶۱۰ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴

همایش پیادروی طلاب با طعم مذاکرات هسته ای + عکس

همایش پیاده روی همگانی طلاب و روحانیون در قم در میان استقبال طلاب قم در مسیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش قم نا به نقل از مهر ، همایش پیاده روی همگانی طلاب و روحانیون صبح جمعه در قم برگزار شد و طلاب قم مسیر حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران را طی کردند.
پس از طی مسیر ۸ کیلومتری، مراسم پایانی این همایش در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد و مسئولان برگزاری این همایش به سخنرانی پرداختند،حجت الاسلام محی‌الدین حائری شیرازی استاد حوزه علمیه قم، حجت الاسلام محمود ملک دار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه و غلامرضا شعبانی بهار معاون وزیر ورزش و جوانان از حاضران در این همایش بودند.

در انتهای این مراسم که محمدرضا دوست محمدی نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز در آن حاضر بودند، هدایایی از سوی حامیان این برنامه به قید قرعه به حاضران در این همایش اهدا شد.

امضای تفاهم‌نامه توسعه ورزش همگانی بین حوزه علمیه و وزارت ورزش و جوانان
در حاشیه مراسم پیاده روی طلاب قم تا مسجد جمکران، تفاهم‌نامه توسعه ورزش همگانی در میان طلاب بین حوزه علمیه و معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان امضا شد.

حجت‌الاسلام محمود ملک‌دار معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه و غلامرضا شعبانی‌بهار معاون ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان این تفاهم‌نامه را مبادله کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه وزارت ورزش و حوزه‌های علیمه در زمینه توسعه ورزش همگانی در میان طلاب و روحانیون مشارکت می‌کنند و برنامه‌های ورزش همگانی در سطح حوزه علمیه اجرایی می‌شود.


لازم بذکر است برخی از طلاب و روحانیون شرکت کننده با حمل پلاکارد هایی با موضوع مذاکرات هسته و طرح مطالبات رهبر معظم انقلاب ، به این همایش پیاده روی حال و هوای دیگری دادند .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com