کد خبر ۲۷۳۸۵ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم :

دوچرخه‌سواران قمی در مسابقات تایم تریل قهرمانی کشور شرکت می‌کنند

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم با بیان این که بهسازی پیست دوچرخه‌سواری مفید قم در دستور کار است گفت: دوچرخه‌سواران قمی در مسابقات تایم تریل قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

به گزارش قم نا ، محمدکاظم حججی اظهار داشت: تیم دوچرخه‌سواری قم در مسابقات دوچرخه‌سواری جاده کشور در دو بخش استقامت و تایم تریل با ترکیب 3 ورزشکار شرکت می‌کند.

وی افزود: مسابقات جاده کشور در رده نی جوانان در گرمسار برگزار می‌شود و تیم دوچرخه‌سواری قم با ترکیب سعید فریدنیا، مرتضی رئیس الذاکرین و علیرضا اسماعیلی در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم گفت: دوچرخه‌سواران قمی پیش از این 2 مرحله مسابقات لیگ چندمرحله‌ای کوهستان کشور در بخش کراس کانتری و یک مرحله مسابقات دانهیل شرکت کرده‌اند و در بخش بانوان نیز در این بخش حضور پررنگی داشته‌اند.

حججی بیان کرد: حضور در مسابقات قهرمانی کشور از ابتدای سال 94 به صورت مستمر در دستور کار هیئت دوچرخه‌سواری قرار داشته و نمایندگان دوچرخه‌سواری قم از ابتدای بهار امسال در تمامی رویدادهای فدراسیون دوچرخه‌سواری شرکت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: علاوه بر حضور در مسابقات قهرمانی کشور، برگزاری مسابقات استانی در کواد مختلف و نیز تورهای جاده در استان قم و شهرهای اطراف یکی از برنامه‌های جدی هیئت دوچرخه‌سواری است البته در زمینه سخت‌افزاری نیاز به تلاش برای بهبود زیرساخت‌ها داریم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری قم تصریح کرد: بهسازی پیست دوچرخه‌سواری مفید قم در دستور کار است و نیاز به افزایش تعداد پیست‌های تخصصی و مناسب دوچرخه‌سواری در قم احساس می‌شود و امیدواریم به‌تدریج با حمایت مسئولان بتوانیم در این زمینه اقداماتی انجام دهیم.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com