کد خبر ۲۶۶۷۲ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
مدیرکل هواشناسی استان قم عنوان کرد

پیش‌بینی هوایی گرم و غبار آلود برای قم

مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: دمای هوای قم نسبت به هفته گذشته افزایش یافته و غبار مهمان هوای قم خواهد شد.

به گزارش قم نا ، یحیی زارع با اشاره به وضعیت آب و هوای قم اظهار کرد: روز گذشته هوای قم کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید بود.

وی با اشاره به سرعت وزش باد بیان کرد: سرعت وزش باد براساس پیش‌بینی‌ها بین 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و حداقل دمای هوا 20 و حداکثر دمای هوا نیز 38 درجه بود.

مدیرکل هواشناسی استان قم هوای امروز یکشنبه را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز هوای قم صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

وی همچنین سرعت وزش باد را بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی عنوان و تصریح کرد: حداقل دمای هوا 20 و حداکثر دمای هوا نیز 38 درجه است.

زارع وضعیت هوی قم را در روز دوشنبه مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این روز هوای قم صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد متوسط و گرد و غبار خواهد بود.

وی سرعت وزش باد را مورد توجه قرار داد و گفت: روز دوشنبه سرعت وزش باد بین 30 تا 50 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی بوده و حداقل دمای هوا 20 و حداکثر دمای هوا نیز 38 درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قم با تاکید بر اینکه دمای هوای قم تا سه روز آینده ثابت خواهد بود، بیان کرد: دمای هوای قم در هفته جاری نسبت به هفته گذشته افزایش داشته و در این هفته هوایی غبارآلود خواهیم داشت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com