کد خبر ۲۶۶۹۱ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
مدیرکل اوقاف قم:

مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجد امام حسن عسکری قم برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی‌ مقدم در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به برنامه‌های ستاد احیای نیمه شعبان اظهار داشت: در سال گذشته مراسم احیای نیمه شعبان در بسیاری از مساجد و بقاع متبرکه کشور برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اینکه جامعه المصطفی العالمیه برنامه‌های برای برگزاری این مراسم در کشورهای دیگر دارد افزود: امسال مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 12 شب آغاز و تا اذان صبح روز بعد ادامه دارد، بیان کرد: این مراسم به صورت زنده از طریق صدا و سیما و رادیو معارف پوشش داده می‌شود.

حسینی مقدم با بیان اینکه استفاده از نظرات علما و مراجع تقلید در این زمینه مفید فایده است، گفت: نقاط ضعف گذشته در ستاد احیای نیمه شعبان شناسایی شده است و با حضور نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف برنامه ریزی گسترده‌ای برای رفع نقاط ضعف داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به همکاری صدا و سیما برای پوشش گسترده مراسم احیای نیمه شعبان گفت: امیدواریم شاهد حضور مردم در این مراسم باشکوه و معنوی باشیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com