کد خبر ۲۶۷۰۱ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اعلام کرد:

هیچ راه متصلی به کمربندی امام علی(ع) قم نباید ایجاد شود

محسن بهشتی رئیس شورای حمل و نقل استان در خصوص ساماندهی بهتر کمربندی امام علی(ع) اظهار داشت : این اداره کل مجوز هیچ راه متصلی را توسط هر دستگاهی به این بزرگراه صادر نخواهد کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در آستانه نیمه شعبان و ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) جلسه ای به منظور هماهنگی بیشتر در راستای تامین ایمنی حداکثری محورهای جاده ای قم در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان قم برگزار شد. در این جلسه که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و تنی چند از مدیران و کارشناسان این اداره کل و فرمانده و روسای پاسگاه های پلیس راه استان تشکیل گردید.
محسن بهشتی مدیرکل راه وشهرسازی استان قم ضمن تبریک فرا رسیدن خجسته اعیاد ماه مبارک شعبان گفت: مهمترین عامل در کنترل تخلفات ترافیکی، حضور فعال پلیس راه است.
وی در توضیح افزود: حتی اگر تمامی نقاط حادثه خیز محورهای جاده ای رفع گردد بدون حضور عوامل پلیس راه نمی توان از حوادث جاده ای و تخلفات رانندگی که دلیل آن عامل  انسانی است، کاست.


بهشتی در ادامه به تقارن ایام مبارک نیمه شعبان و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در خردادماه سالجاری پرداخت و گفت: برنامه ریزی در خصوص پوشش ایمنی سفرها و این ایام نباید تنها براساس تجارب سالیان گذشته باشد چرا که رفتارهای ترافیکی مسافران با توجه به شرایط خاص هر سال در این ایام متغیر است.
رئیس شورای حمل و نقل استان با تاکید بر ضرورت به روز رسانی هماهنگی ها آن را عاملی مهم در راستای تامین حداکثری ایمنی سفرهای این ایام برشمرد و گفت: رعایت ملاحظاتی همچون تعطیلی مدارس، دمای بالا، هجوم ریزگردها و... می تواند ما را در برنامه ریزی سفرهای امسال بهتری یاری دهد
مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه از افتتاح چهار پروژه مهم جاده ای در آستانه ایام نیمه شعبان خبر داد و گفت: پروژه های عمرانی محورهای جعفریه، نیزار، قنوات، جاده قدیم قم-تهران انشاءاله در این ایام زیر بار ترافیک خواهند رفت.
وی در خصوص ساماندهی بهتر کمربندی امام علی(ع) نیز گفت: این اداره کل مجوز هیچ راه متصلی را توسط هر دستگاهی به این بزرگراه صادر نخواهد کرد.
در ادامه این جلسه سرهنگ جمشیدی راد فرمانده پلیس راه استان قم گفت: انشااله بتوانیم با هماهنگی و برنامه ریزی به روز براساس داده تجربی و تحلیل جامع رفتارهای متغیر ترافیکی، پوشش حداکثری ایمنی محورهای جاده ای استان را تامین نمائیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com