کد خبر ۲۶۵۸۲ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲
مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

عملیات احداث فاز یک بلوار شهروند پردیسان قم به اتمام رسید

محمدرضا فرج مدیر ساختمان و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اعلام اتمام عملیات احداث باند غربی بلوار شهروند(فاز یک) در پردیسان قم گفت: طول مسیر باند غربی (فاز یک) قریب 1/5 کیلومتر و عرض آن بالغ بر 14 متر می باشد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ، فرجی افزود: این بلوار که در بین اهالی به نام بلوار دکل شناخته شده است نقش مهمی در تسهیل ترافیک شهرک پردیسان و اتصال ضلع جنوبی این شهرک به بلوار اصلی پردیسان دارد.
وی هزینه اجرای این پروژه را در مجموع (فازهای یک و دو) بالغ بر 25 میلیارد ریال عنوان کرد و توضیح داد: طول مسیر پروژه در دو باند شرقی و غربی 3 کیلومتر می باشد.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم زمان آغاز اجرای پروژه را دی ماه سال 93 عنوان کرد و افزود: انشاءاله بتوانیم حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری کل پروژه را تکمیل و آماده بهره برداری نمائیم.
فرج در بخشی دیگر این خبر تصریح کرد: تمام عملیات عمرانی احداث این بلوار از جمله جدول کشی رفوژ وسط نیز در قالب این طرح دیده و اجرا شده است.
وی در پایان ضمن تشکر از تعامل و همکاری اهالی پردیسان در احداث این بلوار خاطر نشان ساخت: انشاءاله در ادامه عملیات عمرانی مسیر، اهالی محترم، مجریان طرح را با رعایت نکات ایمنی بهنگام عبور از این مسیر یاری نمایند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com