کد خبر ۲۶۸۵۲ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳
رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان قم:

مردان والیبال نشسته قم به تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از دعوت دو تن از مردان والیبالیست قم به اردوی تیم ملی والیبال نشسته خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد پیروزمنش اظهار کرد: تیم ملی والیبال نشسته ایران در حال حاضر بهترین تیم آسیا به شمار می‌رود و در جمع تیم‌های برتر جهان قرار دارد و برای تداوم روند موفقیت‌های خود از این هفته اردوی جدید خود را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه والیبال نشسته در بین ورزش‌های فعال حرفه‌ای بین جانبازان و معلولین دارای استعدادهای بسیار خوب و فراوانی است و به دلیل اینکه این رشته در رده‌های سنی مختلف پشتوانه خوبی دارد همواره در عرصه بین المللی یک رشته موفق و مدال‌‌آور برای ورزش‌های جانبازان و معلولین به شمار می‌رود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: در استان قم نیز والیبال نشسته ورزشکاران توانمندی دارد و حتی والیبال نشسته قم سابقه کسب عنوان قهرمانی کشور را نیز در کارنامه دارد و اکنون 3 بازیکن ملی‌پوش این رشته به دور جدید تمرینات تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این اردو به میزبانی تهران برگزار می‌شود، بیان کرد: این دومین مرحله اردوی آمادگی ملی‌پوشان والیبال نشسته کشورمان است که در قالب تیم‌های ملی (الف) و (ب) زیر نظر کادر فنی تیم ملی و با حضور بازیکنان دعوت شده به اردو برگزار خواهد شد.

پیرومنش خاطرنشان کرد: دومین مرحله تمرینات ملی پوشان در حالی به میزبانی تهران برگزار می‌شود که در تمرینات تیم ملی (الف)، هادی رضایی به عنوان سرمربی و علیرضا معمری و بهمن تاروردی‌زاده به عنوان مربی بر تمرینات ورزشکاران نظارت دارند.

وی عنوان کرد: همچنین محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ، مهدی عسگری به عنوان نماینده فرهنگی و علیرضا شیروانی به عنوان سرپرست در کنار ملی پوشان حضور خواهند داشت و دو تن از بازیکنان قمی دعوت شده به این اردو در تیم ملی (الف) و یک بازیکن در تیم ملی (ب) تمرین خواهند کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه با اشاره به اسامی ملی پوشان دعوت شده به این اردو، اضافه کرد: بازیکنانی از شهرهای تهران، مازندران، خراسان رضوی، قم، آذربایجان غربی، گلستان، گیلان و البرز به تیم ملی والیبال نشسته (الف)‌ ایران دعوت شده‌اند.

وی افزود: صادق بیگدلی، داود علیپوریان و مهدی حمیدزاده از تهران، رمضان صالحی، مجید لشگری و مرتضی مهروان از مازندران، مهدی بابادی از خراسان رضوی، حسین گلستانی و سیدحسین حسینی از قم، ناصر حسن‌پور از آذربایجان غربی، آرش خرمالی از گلستان، میثم علی‌پور از گیلان و مهرزاد مهروان از البرز نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی (الف) والیبال نشسته هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: در اردوی تیم ملی (ب) نیز حسن بخش‌علی‌پور به عنوان سرمربی و حسن محمدی به عنوان مربی بر تمرینات ملی پوشان نظارت می‌کنند‏، ضمن اینکه موسی برموده نیز به عنوان بدن ساز در این تمرینات حضور دارد.

وی با بیان اینکه سرپرستی اردو بر عهده فرشید عاشوری است و مهدی عسگری نیز به عنوان نماینده فرهنگی معرفی شده است، اضافه کرد: ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی (ب) از استان‌های قزوین، مرکزی، گلستان، البرز، مازندران، آذربایجان غربی، کرمان، قم و اصفهان هستند.

پیروزمنش با بیان اینکه نماینده قم در این تیم حسن حسین‌لو است، عنوان کرد: والیبالیست‌های تیم‌های ملی (الف) و (ب) روز هفتم خرداد ماه وارد تهران، کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد و تمرینات آنها از هشتم تا سیزدهم خرداد ماه در جریان خواهد بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com