کد خبر ۲۶۷۴۳ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰
رئیس هیئت وزش‌های جانبازان و معلولان قم :

زیرساخت‌های توسعه ورزش جانبازان و معلولان در قم ایجاد شود

رئیس هیئت وزش‌های جانبازان و معلولان قم با بیان اینکه مشکلات مالی مهم‌ترین چالش پیش روی ورزش جانبازان در قم است گفت: زیرساخت‌های توسعه ورزش جانبازان و معلولان در قم ایجاد شود.

به گزارش قم نا ، محمد پیروزمنش اظهار داشت: با توجه به حضور ورزشکار جانباز و معلول قم در بازی‌های پاراآسیایی و درخشش آن‌ها در مسابقات قهرمانی کشور، توجه ویژه به این رشته‌های مدال آور اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: مشکلات مالی مهم‌ترین چالش پیش روی ورزش جانبازان در قم است زیرا هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان باید چند رشته ورزشی را پوشش دهد و در هر رشته قهرمانانی وجود دارند که فراهم کردن شرایط تمرینی آن‌ها نیازمند بودجه است.

رئیس هیئت وزش‌های جانبازان و معلولان قم گفت: رشته دو و میدانی مدال آور‌ترین رشته در میان رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان است در حالی که در قم، فضای تمرینی مناسبی برای دو و میدانی‌کاران ما وجود ندارد و همین مسئله سبب آسیب به تجهیزات ما شده است.

پیروز منش بیان کرد: زیرساخت‌های توسعه ورزش جانبازان و معلولان باید در قم ایجاد شود و پس از آن به فکر افزایش حضور ورزشکاران در بازی‌های پارالمپیک و پارآسیایی باشیم چراکه با محدودیت منابع نمی‌توانیم قهرمانانمان را پشتیبانی کنیم.

وی عنوان کرد: 7 نیزه 900 هزار تومانی در جریان تمرینات تیم دو و میدانی معلولان ما در فضای غیر استاندارد و خاکی از بین رفته است و در برخی رشته‌های دیگر نیز همین مشکلات برای انجام تمرین ورزشکاران مدال آور وجود دارد.

رئیس هیئت وزش‌های جانبازان و معلولان قم تصریح کرد: حضور نماینده والیبال نشسته قم در بازی‌های پارآسیایی اینچئون، قهرمانی بانوان شناگران قم در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور و قهرمانی ایثار ماهان تندیس قم در سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر بخشی از موفقیت‌های ورزش معلولان قم بوده است.

پیروز منش خاطرنشان کرد:پیست ورزشگاه شهید حیدریان هم به بخش خصوصی واگذار شده و زمانی که برای استفاده دو و میدانی کارانمان از این زمین مراجعه کردیم بخش خصوصی اعلام کرد که باید اجازه استفاده از زمین را بپردازیم و با این شرایط، کار سختی در پیش داریم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com