کد خبر ۲۶۸۶۶ انتشار : ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۶
عزتی خبر داد:

آماده باش ۲ هزار و ۲۰۰ تاکسی برای ایام نیمه شعبان در قم

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از آماده باش ۲ هزار دستگاه تاکسی و ۲۰۰ دستگاه خودروی ون در ایام نیمه شعبان در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، مرتضی عزتی اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان سازمان تاکسیرانی ۲ ستاد تشکیل داده که یک ستاد در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) از سمت جمکران و ستاد دیگر در میدان آل یاسین واقع شده است.

وی گفت: در ایام نیمه شعبان ۲ هزار تاکسی و ۲۰۰ دستگاه ون در حالت آماده باش خواهند بود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران و همشهریان مرخصی کلیه تاکسی‌ها در این ایام لغو شده است.

وی اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان و رحلت امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد، ۷۰ نفر از نیروهای سازمان و شرکت‌های تحت پوشش سازمان در حالت آماده باش هستند.

عزتی گفت: حدود پنج هزار بطری آب معدنی از طریق ستاد سازمان تاکسیرانی میان زائران و رانندگان توزیع می‌شود، همچنین بیش از ۱۰۰ بنر راهنما با آرم تاکسیرانی زائران برای راهنمایی آنها به سمت ایستگاه تاکسی نصب می‌شود.

وی بیان کرد: تاکسی‌ها از داخل شهر برای مسیر جمکران در خیابان ارم تقاطع چهارمردان، خیابان شبستان تقاطع ارم، عمار یاسر - چهارمردان، میدان ۷۲ تن به سمت مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند و از سمت جمکران ایستگاه تاکسی در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) واقع شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: همزمان با ۱۴ و ۱۵ خردادماه بیش از ۲۰۰ دستگاه تاکسی برای میدان ۷۲ تن و سه راه خرمشهر جهت انتقال مسافران به سمت ترمینال و راه آهن در نظر گرفته شده است.

منبع : مهر

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com