کد خبر ۳۴۲۲۳ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۳
مديرعامل سازمان تاكسيرانی شهرداری قم؛

چيدمان خطوط و حركت تاكسی ها در قم كارشناسی می شود

مرتضی عزتی مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداری قم اظهار داشت : در حال حاضر شهرداری قم نسبت به جذب شركت مشاور اقدام نموده و در حال بررسی است كه چيدمان خطوط و حركت تاكسی های گردشی كارشناسی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مرتضي عزتي با اشاره به تعداد تاكسي‌هاي فعال در شهر گفت: خانواده بزرگ تاكسيراني از پنج هزار و ۷۰۰ تاكسي، پنج هزار و ۲۰۰ وانت بار، سه هزار و ۵۰۰ تاكسي سرويس مدارس و چهار هزار راننده كمكي تشكيل شده و يك پانزدهم جمعيت شهر مربوط به خانواده تاكسيراني است.

وي با بيان اينكه بحث تناسب ناوگان فعلي با وضعيت فعلي بحث كارشناسي است خاطرنشان كرد: شركت مشاوري در نظر گرفته شده و در حال بررسي اين مهم است و ظاهر امر با توجه به اينكه قم زيارتي است و از همه جاي شهر همه به هسته مركزي مي‌روند و دوباره به مناطق مختلف توزيع مي‌شوند و با توجه به معابر قديمي كه كشش كمي دارد تعداد تاكسي آنگونه كه به نظر مي‌رسد بيش از ميزان مورد نياز است.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قم ادامه داد: شركت مشاور در حال بررسي است كه چيدمان خطوط و حركت تاكسي‌هاي گردشي كارشناسي شود.

عزتي با بيان اينكه چندين سال است افزايش ناوگان تاكسيراني متوقف شده است، تصريح كرد: با توجه به محدوديت معابر حدود چهار سال است توسعه ناوگان متوقف شده و افزايش تاكسي انجام نگرفته است.

منبع : شهر نیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com